hinderlijke flisten over beeld met geforce

Pagina: 1
Acties:

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Zoals de titel van het topic al zegt heb ik sinds ik mijn asus v6800 deluxe in mijn compu heb hangen, last van hinderlijke flitsen over m'n beeld. Hebben meer mensen hier last van? En zo ja, wat is er aan te doen?
Alvast bedankt, Killkees

Verwijderd

Ik heb gehoord dat dat snelheidscontrole is.... je hebt hem tever overgeklokt, en dan wordt je geflitst ;)

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

Zijn het horizontale flitsen ?? zoja die heb ik ook gehad en het enige wat gedaan heb is de nieuwste drivers gebruiken en de Hz'en van mijn monitor hoger gezte naar 85hz :)en daarna had ik geen problemen meer :)

Ik heb een Creative Geforce SDRAM en een LG 795FT.

Ridge

www.tradealliance.nl

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:49
Hoe hoog staat je i/o voltage in je BIOS? Ik had namelijk exact hetzelfde probleem omdat de defaultinstelling 3,3V was. Ik heb 'm een tikkie hoger gezet naar 3,4V (max. 3,5V) en weg waren de flitesen. Die kaart trekt namelijk nogal behoorlijk wat prik weg..

Succes!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Heb ik ook gehad. Schijnt weg te gaan als je Smart Doctor eraf knald.

Verwijderd

snuffie LOL :), regelt smart doctor niet de frequentie?
Dit geeft inderdaad flitsen, kijk maar als je met de ref drivers een nieuwe klokfreqentie instelt, dus misschien eens zonder smartdoctor proberen...

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Alvast bedankt gasten,
ik zit op het moment op een andere compu, maar als ik weer op m'n kamertje in Delft ben ga ik het zeker ff proberen.
Pagina: 1