Goedendag Tweakers! Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn Moto X 2014, die inmiddels gemiddeld onder de 3 uur SOT is gezakt...
Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Ik zoek een?
Smartphone.
Wat is je budget?
400 euro, 450 is wellicht haalbaar als dat echt veel meer zal opleveren qua apparaat.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat doe ik het meest:
- Whatsappen
- Video's kijken
- Verslagen en nieuwsberichten lezen
Wat wil ik van de telefoon:
- Ik ben stock android gewend van de Moto X, Dit zou fijn zijn maar ik vind de Samsung Experience tegenwoordig ook zeker goed
- Het AMOLED scherm van de Moto is echt fijn voor het kijken van video's
- Met het oog op dat ik m'n nieuwe telefoon zeker 3, misschien 4 jaar wil gebruiken zoek ik een relatief nieuwe telefoon die qua hardware én software lang mee kan
- Een groot scherm is zeker een plus, evenals een lange batterijduur
Wat heb je zelf al gevonden?
- Nokia 7 Plus
- Samsung Galaxy A8 (2018)
- Huawei P20 Lite (ik vind de notch niet echt mooi, maar dat kan wellicht wennen zijn)
- Samsung Galaxy S8 refurbished
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoelang zal de Samsung nog updates ontvangen (gezien hij in 2018 nog met Nougat is gereleased en geen Treble support heeft ivm android P)? En zal de Nokia 7 Plus nou 2 of 3 jaar updates krijgen?
Alvast bedankt en eigen inbreng is zeker gewaardeerd! Ik zie uit naar de antwoorden.
Ik zoek een?
Smartphone.
Wat is je budget?
400 euro, 450 is wellicht haalbaar als dat echt veel meer zal opleveren qua apparaat.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat doe ik het meest:
- Whatsappen
- Video's kijken
- Verslagen en nieuwsberichten lezen
Wat wil ik van de telefoon:
- Ik ben stock android gewend van de Moto X, Dit zou fijn zijn maar ik vind de Samsung Experience tegenwoordig ook zeker goed
- Het AMOLED scherm van de Moto is echt fijn voor het kijken van video's
- Met het oog op dat ik m'n nieuwe telefoon zeker 3, misschien 4 jaar wil gebruiken zoek ik een relatief nieuwe telefoon die qua hardware én software lang mee kan
- Een groot scherm is zeker een plus, evenals een lange batterijduur
Wat heb je zelf al gevonden?
- Nokia 7 Plus
- Samsung Galaxy A8 (2018)
- Huawei P20 Lite (ik vind de notch niet echt mooi, maar dat kan wellicht wennen zijn)
- Samsung Galaxy S8 refurbished
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoelang zal de Samsung nog updates ontvangen (gezien hij in 2018 nog met Nougat is gereleased en geen Treble support heeft ivm android P)? En zal de Nokia 7 Plus nou 2 of 3 jaar updates krijgen?
Alvast bedankt en eigen inbreng is zeker gewaardeerd! Ik zie uit naar de antwoorden.