Serie aflevering stop in forum topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik zou het handig vinden als ik bij topics die over een bepaalde tv serie gaan een selectie optie kan komen die ingesteld kan worden per aflevering.

Dus stel ik heb S2E2 gezien dan wil ik niet meer zien dan reacties op seizoen 2 aflevering 2 en lager. Is zoiets te bouwen? Dit ivm spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Alles valt te bouwen, maar dit klinkt wel als een héél erg niche feature. Die ook lastig in de praktijk te gebruiken is, omdat je dan elke post moet gaan taggen met een bepaalde episode.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Feature requests horen niet in Lieve Adjes.

>>MF

Ik geef je verder niet veel kans, een feature zoals deze is handig in een miniem percentage van alle topics, er zijn veel belangrijkere dingen. Gewoon wegblijven uit het topic als je nog niet bij bent is veel logischer.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoe zie je dat voor je, iedere reply moet via pulldown menu worden voorzien van een aflevering-id? In deze tijden van streamen (en illegaal downloaden van VS afleveringen voor ze in NL verschijnen) zegt de datum immers niets.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tennisbal
F_J_K schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:44:
Hoe zie je dat voor je, iedere reply moet via pulldown menu worden voorzien van een aflevering-id? In deze tijden van streamen (en illegaal downloaden van VS afleveringen voor ze in NL verschijnen) zegt de datum immers niets.
daar heb je wel een punt. Ik ging uit van de USA release date maar kan idd ook netflix date zijn. Dacht aan een flag bij een nieuwe aflevering eenmalig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:51

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En dan? Alle reacties na die flag zie je niet meer omdat jij niet verder hebt gekeken? En dan is er iemand anders die een post maakt over aflevering twee. Wat dan? Die zou je wel willen zien, want het is geen spoiler voor je omdat je die aflevering gezien hebt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Hero of Time schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:54:
En dan? Alle reacties na die flag zie je niet meer omdat jij niet verder hebt gekeken? En dan is er iemand anders die een post maakt over aflevering twee. Wat dan? Die zou je wel willen zien, want het is geen spoiler voor je omdat je die aflevering gezien hebt.
dat is ook complex idd. misschien moet je dan sommige posts maar missen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Tennisbal schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:24:
[...]

dat is ook complex idd. misschien moet je dan sommige posts maar missen..
Dan kan je net zo goed het topic gewoon niet meer bezoeken als je weet dat een nieuwe aflevering uit is en je die nog niet hebt gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Hero of Time schreef op zondag 1 april 2018 @ 20:08:
[...]

Dan kan je net zo goed het topic gewoon niet meer bezoeken als je weet dat een nieuwe aflevering uit is en je die nog niet hebt gezien. ;)
Het gaat mij nu om series die al lang gereleased zijn. Ik wil graag het topic lezen maar teveel spoilers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tennisbal schreef op zondag 1 april 2018 @ 20:09:
[...]

Het gaat mij nu om series die al lang gereleased zijn. Ik wil graag het topic lezen maar teveel spoilers...
Tja, en nu? De wereld gaat door en wacht niet altijd op jou. Als je op Bol.com kijkt, kan je ook tijdens Sinterklaas goedkoop de DVD-box van Bassie & Adriaan kopen maar mogen we daar ook niks over posten omdat het mogelijk spoilers bevat?

Constructief: is het misschien bespreekbaar te maken om TV-topics te splitsen per seizoen? Dan kan eenieder die wel S01 af heeft maar S02 pas halverwege is, wel in S01 alles lezen en zal dan zelf de beslissing moeten maken om S02-topic wel/niet te lezen incl. alle geldende spoiler-regels per topic?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bingewatchen dus, heb je ook geen spoilers.

Ik snap je probleem niet helemaal. Als je niet wilt dat je spoilers leest, voor welke serie of film dan ook, moet je gewoon niet 't internet op gaan. Is 't niet een spoiler in het topic over de serie, dan is 't wel een of andere meme die van de serie is gemaakt met een plaatje uit een aflevering die je nog moet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja. Je kan van de meeste feature requests zoiets zeggen. Dat lijkt me geen reden om geen ideeën te kunnen delen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reeds-geziene-aflevering-integratie dus (voor handigere logbaarheid) voor de-tracking-van-mijlpaal-post-types.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2018 22:15 . Reden: Met onderscheid tussen ingelezen e/o afgekeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 1 april 2018 @ 20:31:
Hier moet een nauwe integratie met het (afvinkbaarheidsinterpretatie) voor mijlpalenposttype gezocht worden.
Begrijp je zélf ook wat je zegt of...?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1