Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het importeren in Lightroom lukt niet meer. Als ik foto’s wil importeren verschijnt het icoontje met draaiende cirkel en na enige tijd verschijnt de boodschap:
“Adobe Photoshop Lightroom reageert niet, - het programma sluiten of – wacht tot het programma reageert”
Ik maak gebruik van de versie 6.14 Alle andere functies van Lightroom werken nog wel correct.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je stel niet echt een vraag, je vertelt alleen over je probleem. Wat dat betreft is het handig als je gewoon het de vooraf ingevulde vragen beantwoord.

Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen? Bijvoorbeeld vanaf een andere bron importeren of juist naar een andere doellocatie? Instellingen al eens gereset naar defaults? En vertel ook over je systeem. Draai je Windows of Mac OSX? En welke versie?

[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 31-03-2018 18:28 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met Windows 10. Ik al wel geprobeerd te importeren zowel van de interne als van een externe harde schijf en ik heb mijn instellingen nog niet gereset. Ik zoek natuurlijk naar een oplossing om nieuwe foto's te kunnen bewerken na import. Nu kan ik enkel vroeger geïmporteerde foto's verder bewerken.