Onlangs heb ik een hoofdtelefoon gekocht bij een webshop in Nederland. De Audio-Technica ATH-M50X. Eenmaal uitgepakt de hoofdtelefoon opgezet en wat muziek geluisterd. Maar na 15 minuten had ik al enorm last van dat de hoofdtelefoon veels te strak om mijn (grote) hoofd zit.
Nu zou ik de hoofdtelefoon dus graag willen retourneren maar geeft de webshop aan dat dit niet mag vanwege hygiëne. (Kan ik me ook wel iets bij voorstellen) Hoe zit dit precies met koop op afstand? Ik dacht altijd dat dit ongeacht wat voor product dit terug gestuurd mocht worden?
Dit staat op hun site:
Nu zou ik de hoofdtelefoon dus graag willen retourneren maar geeft de webshop aan dat dit niet mag vanwege hygiëne. (Kan ik me ook wel iets bij voorstellen) Hoe zit dit precies met koop op afstand? Ik dacht altijd dat dit ongeacht wat voor product dit terug gestuurd mocht worden?
Dit staat op hun site:
Hoofdtelefoons en aanverwante artikelen kunnen niet geretourneerd worden als de verpakking open is geweest en/of de zegel is verbroken. Deze regel hanteren wij uit hygiënisch oogpunt.