Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Bedenk dat de monitor het ding is waar je de hele tijd naar zit te kijken. Als je een goede koopt dan kan die meerdere systemen mee.
een monitor is een ding voor meerdere jaren, dus je kan beter wat investeren!
De trinitron beeldbuizen hebben inderdaad 2 lijntjes, die zijn echt te verwaarlozen, op dat punt moet je niet, het wel of niet kopen beslissen.
Maar raad persoonlijk wel een Trintron aan, of het nu Sony of Iiyama is, moet je zelf beslissen, iiyama heeft een goede naam, en kwaliteit (lees service).
Mzzl Diamon
Ps. je ogen kun je maar 1x verknallen, dus zorg er goed voor
And The Only One
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Over die lijntjes: Zover mij is verteld (en ik kan ze niet vinden) zitten er in flattron monitoren in tegenstelling tot trinitron monitoren geen lijntjes.
Maar verder in proggie's zie je ze niet, of je moet er weer naar zoeken.
Tip: ga naar een PC-boer, en vergelijk.
Mzzl Diamon
And The Only One
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik heb ook ooit de fout gemaakt om een bidget monitor te kopen maar daar heb ik van geleerd en nu heb ik zo'n iijama 22 inch geval, wel duur, maar heeeeerlijk beeld...
Ik zelf zou niet aan deawoo beginnen.
Dukdalf
Verwijderd
Deawoo 710D = goede prijs/kwaliteit (volgens eynstein)
Zelf heb ik een goedkope 17" monitor van Relisys, en ik moet zeggen dat de kwaliteit nog best meevalt. Dit dingetje gaat nu al ruim een jaar mee. Ik heb wel één dode pixel
Persoonlijk zou ik eerder een goedkope grote monitor nemen (19/21/22") dan een dure kleine (17" of kleiner). Mijn volgende systeem krijgt minstens een 19".
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
ik meen dat die mensen daar in japan/korea? pas hun hele compjoeter zooi hebben moeten verkopen, omdat ze in de schulden zaten. Je zult dan maar eens garantie willen krijgen....
Verwijderd
Iiyama niet Pro monitoren hebben geen lijntjes, maar die geven (vind ik) ook wat minder mooi beeld, die twee lijntjes merk je echt nauwelijks (ik heb 4 jaar een 17" Iiyama Pro gehad, en heb nu een Iiyama 22" Pro, en ik heb me nog nooit aan die lijntjes gestoord).
Neem gewoon een mooie Iiyama, zul je absoluut geen spijt van krijgen.
En anders, koop je je computer bij Eynstein, en haal je de monitor ergens anders...
Verwijderd
Verwijderd
heb zelf een deawoo gehad.
beeldscherm is na een jaar toch niet echt scherp meer.
schermen die nog stabieler zijn (en duurder)
SONY trinitron.
deze geeft 2 horizontale streepjes mee.
als je aan het werk bent, boeie.
kijk naar de prestaties!! echt ongelofeloos!!
Ik kan ook kiezen tussen Belinea of Sony (zie lijst van Klein Informatica)
Iiyama is toch echt te duur
Russian Blue Neji
Kate Bush
Kiezen tussen perfecte 17" of een ietsje minder 19".
Ik ben voor die 19" gegaan. Groot beeld is ook belangrijk vind ik.
Daewoo, Just don't do it.
Verwijderd