Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Usb PCI kaart geeft problemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-11 22:16
Ik heb een usb PCI kaart gekocht voor een PC, ik heb hem geïnstalleerd en hij deed het. Ik kreeg er ook een driver bij ik heb de software geinstalleerd. Na opnieuw opstarten kwam ik niet voorbij het bios scherm, ik kon niet in de Bios komen.
Ik heb de kaart er uit gehaald opgestart toen kwam ik weer in windows, de software van driver gedeïnstalleerd uitgezet, kaart er op nieuw er in gezet en ik kwam in windows USB kaart deed het, al goed dacht ik.
Nu vanmorgen wilde ik de PC aanzetten en ik kwam weer niet verder dan het bios scherm zonder dat ik in de bios kan.
Kaart er weer uitgehaald en ik kan weer gewoon in Windows.
Zal ik deze keer gewoon pech hebben met Chinese meuk of zal het iets anders zijn?

Ik heb Windows 10 pro, mobo is Asrock p67 pro, de kaart is deze https://nl.aliexpress.com...onnector/32758856160.html voeding XFX 550 pro

Alle reacties

• Zap_pa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:29
Heb je er een SATA voedingskabel op aangesloten?

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20-11 14:30
Heb je de sata aangesloten? ^ tegelijk. :P
Waarom heb je dat van aliexpress laten komen? Hier zijn die kaartjes nauwelijks duurder.

Het kan ook zijn dat de bios hem niet accepteert. Misschien een bios update proberen.

[ Voor 30% gewijzigd door WEBGAMING op 31-03-2018 17:20 ]

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-11 22:16
Zap_pa schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 17:18:
Heb je er een SATA voedingskabel op aangesloten?
Ja die zat erin
WEBGAMING schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 17:19:
Heb je de sata aangesloten? ^ tegelijk. :P
Waarom heb je dat van aliexpress laten komen? Hier zijn die kaartjes nauwelijks duurder.

Het kan ook zijn dat de bios hem niet accepteert. Misschien een bios update proberen.
In Nederland zouden de verzendkosten al bijna evenveel zijn als de prijs die ik bij Aliexpress betaal voor het hele product. Tegenwoordig bezorgen ze ook vrij snel, deze kaart was er met 6 dagen.

Wat ik vreemd vind is dat hij het deed tot ik hem vandaag aanzette en gisteren toen ik de software installeerde die erbij zat deed hij het ook niet na ik hem herstarte.
Ik dacht dat hij misschien automatisch een nieuwe windows driver update uitvoerde bij herstart die niet compatible is, maar ik kan niets vinden in device manager.

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20-11 14:30
In de bios blijven hangen kan niets te maken hebben met drivers. Drivers werken pas in windows.

Probeer een bios update. Er word vaak ondersteuning toegevoegd voor bepaalde dingen.

[ Voor 64% gewijzigd door WEBGAMING op 31-03-2018 21:33 ]