Automatisch 'mooie' Play Store linkjes stuk?

Pagina: 1
Acties:

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
De titel zegt het al. Ik postte hier wat met twee linkjes en die werden blijkbaar als gewone ordinaire linkjes ingevoegd.

CaptJackSparrow in "Android: Turn by Turn Navigation - Deel 2"

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

Onze 'title resolver' zoekt naar een <title>-tag in de eerste 100KB van de HTML content van de pagina. Blijkbaar heeft Google iets aangepast; er staat nu eerst nog zo'n halve MB aan javascript op de playstore pagina's voor de <title>-tag 8)7

Gevalletje jammer maar helaas dus.. Hopelijk passen ze het nog een keer aan en zetten ze de <title>-tag dan weer eerder in de broncode.

Intentionally left blank

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Juist. Dat Google ook. :/

Stuur ze effe een mailtje. Devvers onder elkaar. ;)

"Zeg jongens... wat hebben jullie NOU weer gedaan? Weten jullie niet dat....." :P

Over dat stuk javascript heen springen/het ook doorlopen gaat niet lukken? Kost teveel ontwikkeltijd? Niet teveel CPU tijd toch? Het is toch slechts een eenmalig klusje bij het posten en niet iets dat bij elke page request opnieuw moet nietwaar?

Ze zijn wel prettig duidelijk die linkjes en dus wel handig. Ze zelf elke keer handmatig maken bij het posten is ook een beetje onhandig veel werk.

Nou ja... kijk maar. We merken het wel.

Fijne Paas. :)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:01

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik vraag mij af wat het nut is dat een lap JS/CSS nou in het HTML-document wordt gezet, en niet wordt opgeslagen in een embedded stylesheet / js-file. 8)7

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk niet dat wij Google kunnen bewegen om hun markup aan te passen... Ik zie het ook niet zitten om onze eigen limieten op te gaan hogen. Het betekent immers dat we dan (veel) meer data moeten gaan ophalen en parsen wat een negatief effect heeft op de performance.

Helaas dus..

Intentionally left blank