De laptop van mijn vriendin met Linux Mint 18 was vastgelopen, ik heb het geprobeerd te herstellen met de opties die er waren, zoals vrij maken van geheugen en het checken van bestanden, niets hielp. Ik heb de harddisk uit de laptop gehaald en via een adapter aangesloten op mijn eigen laptop, waar W10 en Ubuntu 16.04 op staan.
Ik heb zeer beperkte kennis van Linux, installeren en wat andere zaken lukt me wel, maar ik loop nu vast. Ik heb via Ubuntu toegang tot de hdd, maar ik zie een hele hoop bestanden, behalve
de persoonlijke bestanden van mijn vriendin. Ik heb een vermoeden waar die bestanden zouden moeten staan, maar kan het zijn dat ik ze niet zie omdat er een wachtwoord op haar computer stond?
Iedere tip is welkom.
...
...
Ik heb zeer beperkte kennis van Linux, installeren en wat andere zaken lukt me wel, maar ik loop nu vast. Ik heb via Ubuntu toegang tot de hdd, maar ik zie een hele hoop bestanden, behalve
de persoonlijke bestanden van mijn vriendin. Ik heb een vermoeden waar die bestanden zouden moeten staan, maar kan het zijn dat ik ze niet zie omdat er een wachtwoord op haar computer stond?
Iedere tip is welkom.
...
...