Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Wileyfox swift 2x (nieuw en pas paar dagen in gebruik) blijft hangen in opstarten. Gaat steeds een loop door met het “cyanogen” scherm en opstarten Android (optimaliseren apps). Hoe krijg ik de telefoon hier uit zodat hij verder opstart?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Oplader - snoetje wileyfox met Huawei stekkerblokje 0,2A
Meest recente Android versie

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Opladen
Uit en aan zetten - hierbij gaat de telefoon niet echt uit maar start direct opnieuw op.

Beste antwoord (via rens-br op 14-04-2018 08:35)

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:44
Heb je het inmiddels opgelost? Ik heb hier hetzelfde probleem met hetzelfde toestel. Ook maar 2 maanden oud. Ook met een goede lader in het net geen resultaat. Hij blijft hangen in het opstart logo van Cyanogen na het ingeven van de pincode.

Oplossing gevonden: opstarten in de safe modus daarna kunnen updaten. Inmiddels als 3 versies geïnstalleerd...mijn vriendin had ze allemaal genegeerd...

[ Voor 24% gewijzigd door Cobb op 13-04-2018 22:38 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd Welkom op Tweakers.

Wileyfox toestellen hebben als nadeel dat deze opstarten wanneer ze aan de lader hangen. Wanneer de laadstroom te laag is om in die tijd de telefoon voldoende op te laden om te kunnen starten, blijft deze dus constant opstarten.

Ik lees dat jij maar een oplader gebruikt van 0,2A (200mA) en dat is te laag om de accu voldoende vol te gooien. Tegenwoordig zijn de meest gebruikte standaard opladers 2A (2000mA), probeer die eens uit.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:44
Heb je het inmiddels opgelost? Ik heb hier hetzelfde probleem met hetzelfde toestel. Ook maar 2 maanden oud. Ook met een goede lader in het net geen resultaat. Hij blijft hangen in het opstart logo van Cyanogen na het ingeven van de pincode.

Oplossing gevonden: opstarten in de safe modus daarna kunnen updaten. Inmiddels als 3 versies geïnstalleerd...mijn vriendin had ze allemaal genegeerd...

[ Voor 24% gewijzigd door Cobb op 13-04-2018 22:38 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.