Hallo iedereen, alvast bedankt voor jullie mening of advies!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voor 2 jaar alle nieuwe games kunnen spelen, hoeft niet alles op ultra maar moet wel smooth lopen op medium kwaliteit. puur voor games. Ik ga geen video's editen ofzo. ook geen 4k scherm of VR. dus game pc voor 1080 resolutie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000-1600 euro.
Ik heb al een ssd schijf die hoeft niet in de prijs, en ook geen beeld schermen.
Heb je nog bepaalde merk voorkeuren?
Niet echt ik sta open voor alles, maar het liefst wel alles van A merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mijn wensen zijn een computer niet all te duur die ongeveer 2 jaar goed mee gaat, en de nieuwste spelen op medium kwaliteit draait.
ik speel graag competitieve spellen dus alles moet wel smooth lopen maar hoeft er niet het beste uit te zien.
Ga je overklokken?
Nee ben ik niet van plan om te gaan doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat advies/mening willen over mijn build die ik nu heb uitgekozen, en of alle componenten bij elkaar passen. En meschien wat handige tips wanneer ik hem ga bouwen!
Bedankt iedereen!

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voor 2 jaar alle nieuwe games kunnen spelen, hoeft niet alles op ultra maar moet wel smooth lopen op medium kwaliteit. puur voor games. Ik ga geen video's editen ofzo. ook geen 4k scherm of VR. dus game pc voor 1080 resolutie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000-1600 euro.
Ik heb al een ssd schijf die hoeft niet in de prijs, en ook geen beeld schermen.
Heb je nog bepaalde merk voorkeuren?
Niet echt ik sta open voor alles, maar het liefst wel alles van A merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mijn wensen zijn een computer niet all te duur die ongeveer 2 jaar goed mee gaat, en de nieuwste spelen op medium kwaliteit draait.
ik speel graag competitieve spellen dus alles moet wel smooth lopen maar hoeft er niet het beste uit te zien.
Ga je overklokken?
Nee ben ik niet van plan om te gaan doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat advies/mening willen over mijn build die ik nu heb uitgekozen, en of alle componenten bij elkaar passen. En meschien wat handige tips wanneer ik hem ga bouwen!
Bedankt iedereen!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 163,50 | € 163,50 |
1 | MSI B350 PC Mate | € 76,- | € 76,- |
1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 389,- | € 389,- |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 55,- | € 55,- |
1 | NZXT S340 Elite Zwart | € 85,95 | € 85,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 178,95 | € 178,95 |
1 | Corsair RM550x Zwart | € 84,95 | € 84,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.033,35 |
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 1057835 op 31-03-2018 12:56 ]