Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLatuny
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-06 15:55
Mijn vraag:
Is mijn garantie verlopen als ik de batterij van mijn Nexus 6P heb vervangen? De batterij was zo slecht dat ik een nieuwe batterij erin heb laten zetten door phonedokter.nl. Ze zeggen dat het een origineel onderdeel is.
Nu doet mijn Nexus 6P het helemaal niet meer (gaat niet aan) en wil ik gebruik maken van de Huawei garantie service: huawei.drmobile.eu gezien ik de telefoon 2 jaar en 3 maanden heb valt deze nog binnen de garantie.

Ik twijfel echter of door de batterij vervangen mijn garantie is verlopen?

Beste antwoord (via rens-br op 06-04-2018 13:21)

• NLatuny
Hoi Rens, Bedankt voor je antwoord. Ik stond er niet bij stil op dat moment. Dit was het snelst (half uurtje klaar), maar ik heb het gewoon naar Huawei gestuurd en ze hebben niks erover gezegd en gewoon me telefoon gemaakt. Een boardswap las ik :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:50

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@NLatuny de batterij van de 6P zit intern als ik mij niet vergis. Dan is de kans erg groot dat de garantie verlopen is, aangezien een 'niet geautoriseerd reparatie bedrijf' er aan heeft gezeten. Waarom heb je de batterij destijds niet door Huawei zelf laten repareren?

Maar Huawei is de enige die het jou kan vertellen, dus ik zou gewoon even contact met hun opnemen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• NLatuny
Hoi Rens, Bedankt voor je antwoord. Ik stond er niet bij stil op dat moment. Dit was het snelst (half uurtje klaar), maar ik heb het gewoon naar Huawei gestuurd en ze hebben niks erover gezegd en gewoon me telefoon gemaakt. Een boardswap las ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Als je trouwens de accu van je Huawei Nexus 6P binnen de door de VIP-service tot 3 jaar na aankoop verlengde garantietermijn wil laten vervangen, moet je vooraf transportkosten betalen.

Onder de VIP-service garantietermijn van 3 jaar hoort een gratis pick-up & returngarantie te gelden.

Huawei houdt zich stil als je daarover vragen stelt/opmerkingen maakt.

Op deze manier kun je niet weten of Huawei je voor het thuis terugbrengen, na vervanging van de accu binnen de garantietermijn, ook weer kosten vooraf in rekening brengt.

Welke ervaringen hebben anderen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:50

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
CMJLA schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:09:
Welke ervaringen hebben anderen hiermee?
Het is niet gewenst om topics van andere te kicken en te kapen, maak dus even een nieuw topic aan.

Dit topic is gesloten.