Hoe te verwijderen Alpha Shoppers virus??

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Beste alle,

Ik heb een vaag probleem met een virus hijacking virus.

Alpha shopper virus.

- Ik heb geprobeerd via regedit te verwijderen, helaas blijft het bestaan in Chrome extenties.
- Ook geprobeerd via controlpanel unistall application, daar wordt het niet meer getoond had wat toolbars verwijderd.
- Revo unistaller geprobeerd om te verwijderen alle temp / junk files verwijderd. Maar niks heeft geholpen.
- hitmanpro denk ik 4-6 keer gebruikt. Niet geholpen ( eerste Tests 27 Malware gevonden. , na 6 keer scannen en verwijdereb) niks meer van Malware / hijacking ondernemen.

Ik wil geen risico wagen om een vaag bestand te downloaden, genoeg articles waarbij je een removal tool moet gebruiken. Echter weet ik niet of het te vertrouwen is.

Maar Kaspersky vindt ik ook geen nuttige informatie.

Iemand die me kan helpen? Telkens wanneer ik chrome open krijg ik de alpha shoppers trojan te zien..

[ Voor 10% gewijzigd door theduke1989 op 30-03-2018 22:53 ]

Beste antwoord (via theduke1989 op 01-04-2018 09:36)

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:39
Maleware Bytes betalen voor verwijdering?

Na V2 ben ik ze kwijt geraakt en heb zelf nog ergens v 1.75.
V1.75 kent een free modus (zonder realtime scan) en zeurt niet over betaling voor verwijderen (wel dat de betaalde versie heel handig is)

Succes ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Maleware Antibytes al een scan laten draaien?

Daarnaast laat de eerste Google hit al zien dat het een bekend beestje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Klopt, ik heb Google ook gebruikt.

Probleem is dat er zoveel topics over zijn en vaak van die vage "removal tools" zijn. En dan opeens nog meer virussen kome .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 18:35
Ik heb in het verleden veel gehad aan het programma Hitman Pro bij dit soort virussen, heb je die al geprobeerd?
Bij de meest hardnekkige heb ik wel eens hitman pro, malware bytes en nog een derde tool achtereenvolgend laten lopen, dat heeft bij mij en mensen die ik heb geholpen nagenoeg altijd het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik heb 4-6 keer hitmanpro gedraaid.

Malwarwbytes moet je volgens mij betalen OM te verwijderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Chrome al compleet verwijdert incl. reg. sleutels etc ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Maleware Bytes betalen voor verwijdering?

Na V2 ben ik ze kwijt geraakt en heb zelf nog ergens v 1.75.
V1.75 kent een free modus (zonder realtime scan) en zeurt niet over betaling voor verwijderen (wel dat de betaalde versie heel handig is)

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itrme
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-10 11:15
theduke1989 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 22:54:
Ik heb 4-6 keer hitmanpro gedraaid.

Malwarwbytes moet je volgens mij betalen OM te verwijderen??
Voor zover ik weet is malwarebytes gewoon gratis te gebruiken en worden alleen geavanceerde functies zoals active protection en hyper scan etc uitgezet. Plus dat als je het voor de eerste keer installeer krijg je netjes een 30 day trial.

Helaas kan ik het niet controleren want ik heb in geen jaren een virus op mijn pc of laptop gehad :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Itrme schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 13:14:
[...]

Voor zover ik weet is malwarebytes gewoon gratis te gebruiken en worden alleen geavanceerde functies zoals active protection en hyper scan etc uitgezet. Plus dat als je het voor de eerste keer installeer krijg je netjes een 30 day trial.

Helaas kan ik het niet controleren want ik heb in geen jaren een virus op mijn pc of laptop gehad :')
Bedankt voor de Informationen. Het ist niet mijn laptop. Maar de laptop van de broer van mijn vrouw.

Hij moest voor een ETH Transaktion zijn Scanner uitschalen en firewall 8)7 GA nu dus adwcleaner en op jullir aanraden malware-bytes installieren en uitvoeren.

Kom nog terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@theduke1989 Heb je al de ASK en Google Toolbar etc verwijdert ?
Alle shit na transactie verwijderen. Spyhunter of andere tools laten scannen en nadien weer verwijderen met BCUninstaller

[ Voor 50% gewijzigd door Hackus op 31-03-2018 13:26 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Virus is verdwijdert gelukkig.

1 Chrome via Revo unistaller verwijderd opnieuw, dus ook meteen de regkeys meegenomen.
2. AdwCleaner gedraait 2x. waren 39 detected, natuurlijk meteen verwijderd.
3. Op jullie aanraden toch maar Malware-Bytes gedownload en geinstalleerd. Heeft ook inderdaad de nodige detected, dus meteen verwijderd optie was er ook voor de gratis variant.
4. Nadat ik Chrome heb opnieuw geinstalleerd, stap 2-3 uitgevoerd om er zeker van te zijn dat het niet meer erin zit. En alles was goed weer.

Bedankt voor jullie medewerking, ik zal een installatiefile behouden van malware.bytes voor in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@theduke1989 Mooi dat het gelukt is.

Pagina: 1