Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb een nieuwe SSD (Kingston SSD A400 120GB) gekocht om mijn Operating System (Windows 10 Pro) op te zetten.
Nu heb ik dit dus echter gedaan, Maar als ik ga opstarten krijg ik te zien: "Select a proper booting device or insert one and press a key...".

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb GPT etc. al geprobeerd. Ook heb ik in mijn BIOS de SSD als 1e gezet voor booten. Ik snap echt niet wat het probleem zou moeten zijn dus als iemand het weet zou dat fijn zijn.
(ook al verschillende SATA Kabels en SATA slots)

Btw. Als je niet zeker weet maar wel een idee hebt hoe te fixen, zeg het ook :)

Alvast Bedankt,
Lukas

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2018 21:45 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Edit: Het geselecteerde product klopt niet :P
Het gaat om deze; pricewatch: Kingston A400 120GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Laat me raden: je hebt je hdd niet losgekoppeld bij het installeren van Windows?

Dan heeft hij waarschijnlijk de bootloader op de hdd gezet en als je wilt starten moet je dan die hdd aangeven als startdevice.

Beter is natuurlijk de hdd los te koppelen en even opnieuw installeren. Anders blijft de ssd afhankelijk van de hdd en kun je dus niet zomaar meer uit je systeem halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
White Feather schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 19:51:
Laat me raden: je hebt je hdd niet losgekoppeld bij het installeren van Windows?

Dan heeft hij waarschijnlijk de bootloader op de hdd gezet en als je wilt starten moet je dan die hdd aangeven als startdevice.

Beter is natuurlijk de hdd los te koppelen en even opnieuw installeren. Anders blijft de ssd afhankelijk van de hdd en kun je dus niet zomaar meer uit je systeem halen.
Had hem helemaal los gekoppeld met instaleren :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:19

sapphire

Die-hard pruts0r

nvm....te snel gelezen...

[ Voor 78% gewijzigd door sapphire op 30-03-2018 19:54 ]

Gabriël AM5

Acties: