Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1057611

Topicstarter
ik heb een nieuwe Huawei p10 lite, de gebruiksaanwijzing goed gelezen, maar ik krijg nieuw binnengekomen e-mails niet te zien of te horen, pas als ik de e-mail app open en met mijn vinger over het scherm schuif, dan komen e-mails binnen. Maar ik krijg geen geluidje of melding of cijfertje op het icoontje als ik dat niet doe. Ik heb bij instellingen Meldingen via email, melding in de statusbalk AAN staan.

Beste antwoord (via Anoniem: 1057611 op 30-03-2018 15:18)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
staat de synchronisatie optie correct?

bij mij:
mail openen, dan naar instellingen, onder account instellingen is een stukje sync instellingen, synchronisatie frequentie zetten op push (automatisch).

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
staat de synchronisatie optie correct?

bij mij:
mail openen, dan naar instellingen, onder account instellingen is een stukje sync instellingen, synchronisatie frequentie zetten op push (automatisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bij mij staat bij synchronisatieschema: nooit, elke 15 min., elke 30 min., elk uur.
Bij instellingen Accounts als ik de 3 puntjes sta, zie ik wel staan: gegevens automatisch synchroniseren met een blokje, maar ik kan het niet aanvinken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het gevonden, bij: batterij, deze uit de Energiebesparingsmodus halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
klopt. meestal gaat bij energy besparing synchronisatie uit.

als je de telefoon oplaadt gaat bij 60+% de energiebesparing vaak automatisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1183796

beste
bij mij staat alles op en krijg geen melding.
enkel een pop up.

bij melding staat GEEN.

als ik verzend krijg ik wel een melding.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:30

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1183796 welkom op Tweakers.

Maak even een nieuw topic aan, het is namelijk niet gewenst om het topic van iemand anders te kicken. Lees dan ook even Het algemeen beleid #quickstart door, zodat je weet wat er van je verwacht wordt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.