Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2024
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum dus vergeef me ajb als ik op de verkeerde plek post.

Ik upload dagelijks 40 maal meerdere foto's naar Marktplaats om advertenties te zetten. Maar iedere keer als ik foto's wil uitkiezen staat de weergave modus op details. Ik wil echter grote afbeeldingen. Ik heb binnen Chrome en Windows 10 gezocht maar heb niets kunnen vinden van een 'standaard' weergave of zoiets. Iemand ideeën? Het zou me een hoop tijd/werk/moeite/gedoe besparen! Ik blijf het liefste wel bij Chrome want ik heb daar vanalles ingesteld met accounts en gebruik over meerdere pc's en dergelijke.

Relevante info is dat ik Windows 10 Home 64 bit gebruik met alle updates.

Groet,
Emiel

Beste antwoord (via Emiel op 30-03-2018 11:24)

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Wat heeft Marktplaats hiermee te maken? Volgens mij bedoeld @Zwoerdvechter dat zijn pop-up scherm (van windows 10 that is) altijd de mappen in de "details" modus laat zien in plaats van "grote afbeeldingen".

Correct?

Dat kan je in de Windows Explorer zelf oplossen, zie: https://support.microsoft...-or-to-customize-a-folder
andere link: https://www.howtogeek.com...er-options-in-windows-10/

[ Voor 11% gewijzigd door MeltedForest op 30-03-2018 10:49 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

En wat zei Marktplaats toen je hun hier over mailde?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel
Ik heb ze zojuist dezelfde vraag gesteld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Zwoerdvechter schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:42:
Ik heb ze zojuist dezelfde vraag gesteld...
Waarom wacht je dan niet even op antwoord van hun alvorens hier een melding te openen? Wij beheren hier niet Marktplaats/Compabiliteit van Marktplaats. ;)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel
Nou ik gebruik geen Marktplaats desktop software, want die bestaat niet, dus het is naar mijn idee ook niet echt hun domein. Eerder die van Windows of Chrome, dunkt mij. Ik stel de vraag hier omdat ik niet weet bij welke van de 2 de oplossing ligt en ik verwacht dat de mensen hier ruimer verstand hebben van software dan op het windows of chrome forum.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Wat heeft Marktplaats hiermee te maken? Volgens mij bedoeld @Zwoerdvechter dat zijn pop-up scherm (van windows 10 that is) altijd de mappen in de "details" modus laat zien in plaats van "grote afbeeldingen".

Correct?

Dat kan je in de Windows Explorer zelf oplossen, zie: https://support.microsoft...-or-to-customize-a-folder

[ Voor 11% gewijzigd door MeltedForest op 30-03-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Laatst online: 14-09 21:25

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Zwoerdvechter schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:47:
Nou ik gebruik geen Marktplaats desktop software, want die bestaat niet, dus het is naar mijn idee ook niet echt hun domein. Eerder die van Windows of Chrome, dunkt mij. Ik stel de vraag hier omdat ik niet weet bij welke van de 2 de oplossing ligt en ik verwacht dat de mensen hier ruimer verstand hebben van software dan op het windows of chrome forum.
Waar treed het "probleem" zich dan op? In chrome weergave, in de windows file explorer? Zo kunnen we je niet verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel
Correctemondo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ander linkje in mijn reactie geplaatst, die eerste ging niet over Win 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel
MeltedForest schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:48:

Correct?

Ik heb het artikel gelezen maar ik ben beide bij 'deze computer' en bij de fotomap geweest naar map- en zoekopties -> weergave (nadat ik de weergave op grote pictogrammen had gezet) maar de knop 'op alle mappen toepassen' blijft onbeschikbaar. Dat is wel wat ik moet hebben, toch? Sorry als ik vervelend word :-)

Groet

edit: ik heb ook de weergaveoptie 'altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen' uitgeprobeerd, maar had geen baat.

edit 2: ik heb ook even met de sjablonen getest wat dat doet, en dat verandert ook niets aan de weergave van de onderliggende mappen ook al is dat wel aangevinkt. Blijft allemaal bij 'details'

edit 3: de oplossing is kinderachtig, maar waar. Ik zat steeds vanuit de 'bibliotheken' links in het menu te werken (sjablonen uitproberen en mapopties proberen te wijzigen) maar dat in plaats daarvan moest ik via 'deze pc' old school navigeren naar de gewenste map en daar het sjabloon wijzigen. Lekker irritant, maar ja het is Windows. Bedankt iedereen voor de input, ben er heel blij mee.

Groet

[ Voor 27% gewijzigd door Emiel op 30-03-2018 11:24 ]

Pagina: 1