Toon posts:

Chipset Coolertje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Help Help... Ik heb een MSI K7Pro mobootje, SlotA en anderhalf jaar oud. Nou zit er op de chipset een coolblokkie. En die laat los en coolt niet meer voldoende. Systeem slaat gewoon vast. heb coolblokkie proberen vast te zette maar is geen redden meer aan. Nou dacht Mauro laat ik maar een leuk nieuw chipsetcooldinkie kopen alleen waar de fuck kan ik da vinden? Voor meer info over mn mobo: http://www.msi.com.tw/products/mainboard/mainboard.php?model=MS-6195

Elke tip van winkel/cooler/prijs welkom :)

Greetz Mauro

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
blue-orb staat in de pricewatch

Verwijderd

yup, blue orb is the way to go :)

Verwijderd

Topicstarter
geen alternatief enzo? ikbedoel bordje is al vrij oud en om dat bedrag uit te geven... :?

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 19:41
koop bij je lokale electro boer een 80mm fan voor 10/15 piek en richt die op je ouwe kapotte fan/heatsink (koelt ie gelijk 3 keer beter), als die ouwe sink loslaat zoals je zei gewoon vast plakken met secondelijm oid.

Verwijderd

Je kan ook 3M 9885 Thermally Conductive Adhesive Transfer Tape kopen om die fan weer vast te plakken... Kost 13 piek bij oc-shop.nl

Verwijderd

Of Artic Silver Thermal Adhesive, maar dat kost iets van 45-50 piek, da's dus duurder als zo'n blue-orb van 4 tientjes...

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of die Blue-orb past op een MSI K7T turbo? Want volgens mij gaat dat echt niet...

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Meel naar Abit dat je een abit mobo hebt waarvan het fannetje kapot is... krijg je een nieuwe in de brievenbus >:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Dr.Q
  • Laatst online: 10-05 05:58
jongens jongens jongesn... bij vrijwel alle slot-a planken zit de northbridge vlak onder de slot-a connector en wordt dus overkoepeld door de slot-a cooler, een blue orb past dus niet...

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Slot-A sucks echt wel keihard. (en ik spreek uit ervaring)

Verwijderd

Topicstarter
ok... Orb past dus niet... daar zat ik dus ook al beetje mee enzo... had ook al een en ander geprobeerd enzo

Maar met de orb out of the question, blijft alleen weer vastplakken over? :?

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 12:47 schreef iefje het volgende:
beetje loze opmerking

anyway, ga gewoon naar je locale computerboer en vraag om een greenie, zo'n groen blockje, of als je nog ergens een heatsink(je) hebt liggen plak die er met 2 druppels secondelijm op de hoekjes op

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 08:12

BrZ

Op zondag 15 juli 2001 15:51 schreef Hiro Shima het volgende:

[..]

beetje loze opmerking

anyway, ga gewoon naar je locale computerboer en vraag om een greenie, zo'n groen blockje, of als je nog ergens een heatsink(je) hebt liggen plak die er met 2 druppels secondelijm op de hoekjes op
Mja, echt goed contact heb je dan niet... fragtape lijkt mij het beste :)

Verwijderd

Op een chipset kan je alle vorm van koeling plaatsen, geen probleem, als het maar een koellichaampje is, desnoods jat je het lichaam van je vaders i740 af, die doet het toch wel zonder... en dan gewoon met hittebestendige lijm, of zelfdrogende koelpasta (verkrijgbaar bij de betere computerzaak)dan moet allez wel lukken

• Dr.Q
  • Laatst online: 10-05 05:58
Op zondag 15 juli 2001 12:47 schreef iefje het volgende:
ga jij eens heel snel je mond wassen jij!

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Tennmax Stealth V2 Cooler, Voodoo2 1 25.00

deze kan je ook gebruiken.
http://shop.informatique.nl/inhoud/frameset/frameset.htm
Pagina: 1