Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsn1979
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15:44
Sinds kort werk ik bij een leuk bureau in de professionele dienstverlening, onze doelgroep zijn voornamelijk juristen, ondernemingen en vermogende personen.

Denk hier bij aan hulp bij stalking, het veiligstellen van (digitaal) bewijsmateriaal en diverse bedrijfsonderzoeken.

Op dit moment gebruik ik een adwordscampagne met bepaalde woorden, maar krijg daar weinig conversie uit. (cpc a 1 eur max, en 3 a 4% CTR)

Ik heb gister de regio aangepast in de hoop daarmee relevanter te worden getoond, echter is het idee dat we niet meer dan 75 euro per maand uitgeven.

Iemand een gouden tip om meer uit adwords te halen?

Beste antwoord (via wsn1979 op 03-04-2018 11:21)

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit is nogal een algemene vraag "hoe maak ik mijn adwords campagne beter", er zijn niet voor niks hele dure Adwords consultants. Maar goed hier een paar basis tips:
- relevantie (zorg dat je keywords aansluiten bij de content op de pagina waar je ze naartoe stuurt)
- Zorg voor goede conversietracking
- Hou goed de verschillende apparaten in de gaten en de conversieratio, blijft 1 achter sluit deze dan uit dmv het aanpassen van het bod
- Kijk wat voor concurrentie je hebt op de zoekwoorden, zijn hun teksten wellicht pakkender dan die van jou
- Maak een lijst van negative keywords
- Maak de campagnes zo specifiek mogelijk (niet alle keywords in 1 campagne gooien)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit is nogal een algemene vraag "hoe maak ik mijn adwords campagne beter", er zijn niet voor niks hele dure Adwords consultants. Maar goed hier een paar basis tips:
- relevantie (zorg dat je keywords aansluiten bij de content op de pagina waar je ze naartoe stuurt)
- Zorg voor goede conversietracking
- Hou goed de verschillende apparaten in de gaten en de conversieratio, blijft 1 achter sluit deze dan uit dmv het aanpassen van het bod
- Kijk wat voor concurrentie je hebt op de zoekwoorden, zijn hun teksten wellicht pakkender dan die van jou
- Maak een lijst van negative keywords
- Maak de campagnes zo specifiek mogelijk (niet alle keywords in 1 campagne gooien)