Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 17:01
Helaas kan ik het niet vinden. Ik wil ggraag 2way auth instellen voor mijn mail.
Ik kan IP's whitelisten. Aangezien ik veel mobiel ben, wil ik ook graag dat via IMAP etc ik niet elke keer het ww met de verificatiecode hoef in te voeren.

Mijn thuisIP kan ik eenvoudig whitelisten. Maar weten jullie welke ranges Vodafone gebruikt voor hun mobiel internet? Ik begrijp dat dit een stukje veiligheid weghaalt, maar zou heel graag de IP adressen whitelisten :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou Vodafone even bellen; er is zowel een kans dat je GLSB-adressen moet whitelisten (dus ook voor buitenlandse lokaties) of dat ze per land enkele gateways hebben ingericht.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als iemand het weet is het Vodafone.

Bel 1200 voor de klantenservice, hebben ze anders geen contactformulier zodat je kan mailen, kan je ze misschien wel WhatsAppen, of twitter of facebook..

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Enkel Nl volstaat. Anders gewoon even extra verificatie. En had recent al eens gebeld maar die zei dat het altijd wisselt en niks kom doorgeven. Maar goed die wist ook niet van het bestaan van Vodafone next :-) ga het nog wel eens proberen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 11:11

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Simpele oplossing, zet thuis een VPN op en verbind je mobiel daarmee. Hoef je alleen je thuis IP te whitelisten, en is ook nog veiliger ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Goede suggestie. Nadeel dat ik thuis altijd PC aan moet hebben staan. Of wat anders moet gaan regelen qua router. Maar mocht het niet mogelijk zijn goede tip! De nieuwe VF medewerker gaat het uitzoeken en komt er later op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 08:04
Je kan een raspberry pi voor vpn inrichten, scheelt heel veel stroom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
GrooV schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:27:
Je kan een raspberry pi voor vpn inrichten, scheelt heel veel stroom :)
Daar dacht ik ook gewoon aan.. Raspi of een router die het VPN kan afhandelen.. :-)
beetje moderne router kan dat ansigh wel..

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 08:04
Overigens kan je uitzoeken wel ASN Vodafone gebruikt, opzoeken op bijvoorbeeld Robtex.com en dan kan je de IP ranges daarvoor whitelisten.

Heb zelf geen vodafone meer dus kan het niet uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 11:11

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

meermarco schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:35:
Goede suggestie. Nadeel dat ik thuis altijd PC aan moet hebben staan. Of wat anders moet gaan regelen qua router. Maar mocht het niet mogelijk zijn goede tip! De nieuwe VF medewerker gaat het uitzoeken en komt er later op terug.
Zoals hierboven al aangegeven inderdaad een Raspberry Pi gebruiken, of als je een Asus router hebt, hier tomato firmware op zetten en dan kun je de Asus instellen als openVPN server (gebruik ik ook).
Pagina: 1