Waarde cel opslaan in subcel

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidovanhirtum
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-10-2021
Goedenacht lezers,

Volgende vraag voor de slimme koppen ;)
Voor het werk bezig met een file die bijhoud welk receptuur in een tank heeft gezeten.
We doen deze file iedere nacht om 00:00 leegmaken (productie overzicht) waardoor me tankoverzicht die gebruikt zijn geleegd worden en de waarde NB word. (deze waarde moet die bewaren tot de tank opnieuw gevonden word en dan overschrijven)

Ik zal bij onduidelijkheid wat fotos maken.

PS een database moet in excel zelf gemaakt worden

[ Voor 11% gewijzigd door Guidovanhirtum op 30-03-2018 00:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik zal bij onduidelijkheid
Een forum is geven en nemen: het is jouw verantwoordelijkheid om een duidelijke topicstart te maken waarin je ook aangeeft wat je al geprobeerd, bedacht, opgezocht hebt en waar je in vastloopt. Als je dan ook niet de moeite neemt om te reageren als mensen je op weg willen helpen houdt het snel op.

Als je daar allemaal geen zin in hebt zijn die 'slimme koppen' ook wel in te huren. Dan zet je een advertentie in vraag & aanbod. :) Dit topic gaat op slot; lees eerst Het algemeen beleid #quickstart voor je een nieuw topic aanmaakt. Als je hulp nodig hebt bij het maken van een goede TS mag je me een DM bericht sturen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.