Vraag

• kvvanesch
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-07-2024
Mijn Nexus 6p is nodig aan vervanging toe, alleen ik ga eind juni naar Amerika voor 11 maanden om daar stage te lopen, daar zal ik zeker een abonnement moeten afsluiten.
Nou vraag ik mij af of het slim is te wachten en daar een telefoon te kopen of nog een telefoon te kopen hier voordat ik vertrek.
En ik vraag mij ook af of een Nederlandse telefoon goed werkt met een Amerikaans nummer en andersom.

Ik zoek een?
Een highens smartphone, die nieuwste generatie

Wat is je budget?
Geen budget

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ga mijn telefoon gebruiken voor veel media consumptie, veel foto's en video's maken, maar vooral maak ik hele lange dagen dus hij moet een goede accuduur hebben.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf zat ik te denken aan: pixel 2xl, Galaxy 9+, note 8

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er misschien nog telefoons die eind juni begin juli uit komen die het wachten waard zijn?

Alle reacties

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Kijk eens welke provider je in de VS gaat nemen en welke LTE-banden je daarvoor nodig hebt. Dat beperkt je keuze tot een paar toestellen.
Wanneer je toestel enkele maar niet alle LTE-banden ondersteunt, is je ontvangst minder goed, met name in de wat afgelegen gebieden.

[ Voor 33% gewijzigd door GlowMouse op 29-03-2018 22:59 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:18
Mijn Note 8 N950F/DS functioneerde prima op vakantie in de VS, en met Dual SIM er in was ik gewoon op mijn NL nummer bereikbaar.

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
swhnld schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 16:52:
Mijn Note 8 N950F/DS functioneerde prima op vakantie in de VS, en met Dual SIM er in was ik gewoon op mijn NL nummer bereikbaar.
De note 8 dual-sim en Galaxy S8 dual-sim ondersteunen allebei de LTE-banden 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 32 en 66 (bron) waardoor je bij T-mobile en Sprint geen optimaal bereik hebt.