Mijn Nexus 6p is nodig aan vervanging toe, alleen ik ga eind juni naar Amerika voor 11 maanden om daar stage te lopen, daar zal ik zeker een abonnement moeten afsluiten.
Nou vraag ik mij af of het slim is te wachten en daar een telefoon te kopen of nog een telefoon te kopen hier voordat ik vertrek.
En ik vraag mij ook af of een Nederlandse telefoon goed werkt met een Amerikaans nummer en andersom.
Ik zoek een?
Een highens smartphone, die nieuwste generatie
Wat is je budget?
Geen budget
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ga mijn telefoon gebruiken voor veel media consumptie, veel foto's en video's maken, maar vooral maak ik hele lange dagen dus hij moet een goede accuduur hebben.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf zat ik te denken aan: pixel 2xl, Galaxy 9+, note 8
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er misschien nog telefoons die eind juni begin juli uit komen die het wachten waard zijn?
Nou vraag ik mij af of het slim is te wachten en daar een telefoon te kopen of nog een telefoon te kopen hier voordat ik vertrek.
En ik vraag mij ook af of een Nederlandse telefoon goed werkt met een Amerikaans nummer en andersom.
Ik zoek een?
Een highens smartphone, die nieuwste generatie
Wat is je budget?
Geen budget
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ga mijn telefoon gebruiken voor veel media consumptie, veel foto's en video's maken, maar vooral maak ik hele lange dagen dus hij moet een goede accuduur hebben.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf zat ik te denken aan: pixel 2xl, Galaxy 9+, note 8
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er misschien nog telefoons die eind juni begin juli uit komen die het wachten waard zijn?