Oh, maar je verwacht wel dat wij de moeite nemen om je te helpen. Nee, prima, dan weten we hoe de vork in de steel steekt. Wij wel moeite, maar jij niet
Onzin. Zoveel compressie doet imgur niet (en al helemaal niet als je
een PNG uploadt; en die PNG krijg je extragratis als je gewoon een screenshot maakt).
Zélfs als je anoniem uploadt (
bron) past imgur niet zoveel compressie toe. Hoe ik dat weet? Ik neem wél de moeite me ergens in te verdiepen / te proberen.
Ik ben toch,
klaarblijkelijk, niet de enige die niet ziet waar je 't over hebt. Maar een rode pijl ergens neerzetten is klaarblijkelijk ook al te veel gevraagd.
Dat geeft allemaal helemaal niets; zo zijn we ooit
allemaal begonnen. Wat wél geeft, en wat je inmiddels vast wel uit mijn frustratie hebt bemerkt, is dat 't rete-loei-irritant is als je iemand probeert te helpen die vervolgens te lam is om zelf wat moeite te ondernemen om geholpen te worden. Zoals je wellicht nog niet weet: jij moet ons helpen jou te helpen. Zoals je ook in onze
Quickstart kunt lezen verwachten we hier wél dat je zelf moeite onderneemt. Als er dan gevraagd wordt om verduidelijking (zet even een rode pijl / cirkel, geef even
duidelijk aan wat je precies bedoelt) en er volgt dan zo'n reactie...

Bekijk 't lekker

Je had zélfs even het vermoeden dat 't misschien wel om moiré ging kunnen ontkrachten met een "nee dank je, dat bedoel ik niet".
Dit was, letterlijk, minder dan 60 seconden werk. Een kleine moeite om aan te geven wat je bedoelt; althans: dat is wat ik
nu denk dat je bedoelt. Maar we zullen 't nooit weten want dit topic gaat, alleen al omdat ik je het antwoord na zo'n houding niet (meer) gun, op slot.
We zien je graag, met een gezondere houding, terug in een nieuw topic mocht dat nog nodig zijn. Je kunt dan onze voorgenoemde quickstart hanteren en je topic naar die regels opstellen. En dan komt 't vast goed.
Ook kan ik me goed voorstellen dat je het niet met mij, of dit slotje, eens bent. In dat geval nodig ik je van harte uit je grieven en/of ongenoegen te uiten richting mijn chef (Admin @
NMe ) en collega's in
Feedback op moderatie binnen de Devschuur.
[
Voor 6% gewijzigd door
RobIII op 30-03-2018 02:49
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij