Coffee Lake Review.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deregtx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-08 17:57
Ik vind dat de Coffee Lake Review over moet. En een rectificatie bericht zou ook wel mogen, aangezien veel mensen gebaseerd op de review een aankoop gedaan hebben.

AdoredTV noemt jullie als een van de reviewers van Coffee lake die een goede Sample ontvangen hebben, die dus niet representatief is voor wat iedereen in de winkel koopt. YouTube: ConLake Returns - Golden Sample 8700K's.

Veel mensen kopen producten gebaseerd op reviews. En zijn dus misleid.. Want de grote meerderheid van de Coffee Lake chips haalt de overclock snelheden bij langen na niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Een rectificatie op basis van vage vermoedens? Llijkt me niet nodig...
Dit is conspiracy-gedoe van de bovenste plank. Als je de eerste pagina van onze review leest, zie je dat Intel ons sample niet eens geleverd heeft, omdat Intel al bijna twee jaar geen samples meer levert in Nederland en een aantal andere landen in Europa. We moeten onze samples dus via andere wegen bemachtigen en in veel gevallen net als jij gewoon kopen.
En je chargeert natuurlijk enorm als je het hebt over een review die over moet omdat 1 pagina over overklokken in twijfel getrokken wordt. Als jij een cpu die 1,43V Vcore voor een redelijke overklok - geen super-overklok dus - nodig hebt een golden sample vindt, dan hoop ik dat je ook goede koeling in huis hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Er zitten wel degelijk problemen in de testmethode van Tweakers maar AdoredTV video's kun je beter mijden.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic