Na aanleiding van dit stuk nieuws: Staatssecretaris: Prikklok met alleen vingerafdruk mag niet heb ik eens zitten nadenken een aantal oud werkgevers heeft mijn vingerafdrukken. Dit ook in verband met het inklokken en toegang tot bepaalde gebieden op het werk.
Nu zit mij dit eigenlijk niet lekker heb er al eerder over nagedacht en nu wil ik die oud werkgevers graag verwittigen en graag bewijs hebben dat ze mijn gegevens hebben verwijderd of niet meer tot hun beschikking hebben.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken ik dacht zelf iets in de trant van een korte brief. Zoiets als hieronder
Nu zit mij dit eigenlijk niet lekker heb er al eerder over nagedacht en nu wil ik die oud werkgevers graag verwittigen en graag bewijs hebben dat ze mijn gegevens hebben verwijderd of niet meer tot hun beschikking hebben.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken ik dacht zelf iets in de trant van een korte brief. Zoiets als hieronder
Hebben jullie hier nog tips en aanmerkingen voor?Geachte heer/mevrouw,
Vroeger heb ik voor u werkzaamheden verricht in de tijd tussen (datum) In deze tijd heb ik moeten klokken met een registratiesysteem door middel van vingerafdrukken.
Gezien de privacy gevoelige informatie zou ik graag zien dat deze niet meer bij jullie in het systeem staan.
Hiervan zou ik ook graag bewijs willen zien.
Met vriendelijke groet,
Hengbers_92