Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• ericplan
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

ericplan

5180 Wp PV

Topicstarter
Mijn vraag

Heeft iemand ervaring met de Subsidie Amsterdam aardgasvrij? (https://www.amsterdam.nl/...4213-A5DC-5298FCD8F13C%7D)

Zou graag met iemand praten wat wel subsidiabel is en wat niet, voordat ik willekeurig (de verkeerde) offertes ga aanvragen.

Valt daar bijvoorbeeld uitbreiding van de groepenkast onder? Of elektrische naverwarming van de zonneboiler (nu naverwarmen via CV)? Of elektrische radiatoren in plaats van CV?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
De subsidievoorwaarden gedownload en gelezen, maar daar kan ik het niet echt vinden.

A'dam PVOutput

Alle reacties

• ericplan
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

ericplan

5180 Wp PV

Topicstarter
En een warmteverliesberekening? Zou die ook vergoed worden?

A'dam PVOutput

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 23:12

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Als eigenaar van een bestaande woning of bestaand wooncomplex kunt u subsidie aanvragen voor het verbouwen van uw woning of woningen tot Nul Op de Meter (NOM)-woning of aardgasvrije woning.
Dat lijkt mij een heldere begrenzing van de subsidie: uitbreiding van een groepenkast, zonder dat je naar nul-op-de-meter of aardgasvrij gaat, past daar niet in. Maar goed, het is natuurlijk ook maar net hoeveel geld de gemeente er tegenaan wil gooien, dus...
Hebt u nog vragen? Mail dan naar subsidies@amsterdam.nl of bel 14 020.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.