Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een 2de goedkope versterker voor mijn "mancave" maar eigenlijk dient deze ook gelijk een conversie te moeten kunnen van S-video/RGB signaal naar HDMI om mijn retro game console erop aan te sluiten
Relevante software en hardware die ik gebruik
Nog niets dus ;-)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kan goedkoop een VSX-528K overnemen en deze heeft het volgende in de handleiding staan:
Weet iemand of dit mogelijk is of moet ik voor elke console (diverse Nintendo oude consoles) een losse converter kopen a 25 euro per console wat een dure grap gaat worden dan.
Hopelijk kan iemand mij de juiste richting op wijzen of gewoon keihard zeggen dat het niet mogelijk is wat ik wil
Ik ben op zoek naar een 2de goedkope versterker voor mijn "mancave" maar eigenlijk dient deze ook gelijk een conversie te moeten kunnen van S-video/RGB signaal naar HDMI om mijn retro game console erop aan te sluiten
Relevante software en hardware die ik gebruik
Nog niets dus ;-)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kan goedkoop een VSX-528K overnemen en deze heeft het volgende in de handleiding staan:
Deze tekst geeft verder aan dat hij kan upscalen maar er staat dat het alleen voor HDMI dat doet. Ik kan nergens iets vinden dat dit ook met S-video signaal gebeurt. Zo wie zo kan ik geen enkele versterker vinden die dit standaard in zijn handleiding teksten heeft staan (of ik gebruik de verkeerde termen, ik zoek op S-video upscale to HDMI).the VSX-524-K handles 4K2K Ultra HD video at 60 frames per seconds. 4K Ultra HD is the latest high-definition video display format, with four times the resolution of 1080p. Ready to deliver 4K Ultra HD video signals to a compatible display.
Weet iemand of dit mogelijk is of moet ik voor elke console (diverse Nintendo oude consoles) een losse converter kopen a 25 euro per console wat een dure grap gaat worden dan.
Hopelijk kan iemand mij de juiste richting op wijzen of gewoon keihard zeggen dat het niet mogelijk is wat ik wil