Toon posts:

Gratis bellen op je nokia gsm kan dan ?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg net van iemand een berichtje probeer dit op je nokia gsm en je kan gratis bellen. Omdat ik zelf geen nokia heb kan ik het niet testen. :(

sterretje hekje 746025625 hekje

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:09
kzou het niet proberen... :)

en als het zou werken... zou je dan een nokia kopen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit is een #hoax m.a.w het is een grap /onzin.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Uit de FAQ:
:? I&T Moderatie Policy

Om misverstanden te voorkomen een beknopte policy. Wat wordt er allemaal gesloten
en waarom?

2- Onzin topics -> op GoT is geen plek voor onzin, wel voor discussies op hoog niveau
4- Dingen die al 10.000^100 voorbij gekomen zijn -> staan in principe in de FAQ of worden daar in opgenomen

:? Bestaan er codes om gratis te bellen / SMS'en?

NEE die bestaan (helaas) niet. Er is wel een code in omloop die de simclock van je toestel uitzet, waardoor je accu iets later meegaat dan normaal. Nummers van gratis service-centra bestaan ook niet. In het verleden heeft men wel gratis geSMSt via buitenlandse service centra. Dit werkt nu helaas niet meer.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zondag 15 juli 2001 00:33 schreef pven het volgende:
Uit de FAQ:
[..]
maar er waren wel telefoon nummers waarmee je gratis kon sms-en, dus het is niet helemaal waar wat GOT zegt

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
*#sim0clock# is dat.. die laat alleen zien of je simkaart onderbreking van het kloksignaal ondersteunt en echt.. daar kun je niet gratis mee bellen :) (en ook niet voor 1/3 van de prijs.. is hier al zooo vaak voorbij gekomen)

• pven
  • Niet online
Op zondag 15 juli 2001 11:57 schreef Bass64 het volgende:

[..]

maar er waren wel telefoon nummers waarmee je gratis kon sms-en, dus het is niet helemaal waar wat GOT zegt
Dit werkt nu helaas niet meer.

Verwijderd

t werkt allemaal niet meer dat mensen er steeds nog intrappen |:(

• pven
  • Niet online
Op zondag 15 juli 2001 18:53 schreef mafiasven het volgende:
t werkt allemaal niet meer dat mensen er steeds nog intrappen |:(
:?

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 19:00 schreef pven het volgende:

[..]

mensen geloven nog steeds dat die fabeltjes werken terwijl t gewoon onzin is

• pven
  • Niet online
Op zondag 15 juli 2001 19:01 schreef mafiasven het volgende:

[..]

mensen geloven nog steeds dat die fabeltjes werken terwijl t gewoon onzin is
Ach so! Nu snap ik die andere zin ook (een beetje). Als het woord 'gratis' valt duiken er meestal heel veel Nederlanders op, vandaar dat het hier ook steeds weer opduikt. Het is niet uit te bannen, mensen zijn nu eenmaal gierig.

Verwijderd

hééé het werkt, yes :)

|:(

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:25
Toch komt dat verhaaltje over die radar verklikker die je zou kunnen maken van een nokia ook steeds terug... het meest irritante is nog van die mensen die dan durven te beweren dat het bij hun wel werkt...

Ik lach er hard om... en laat ze in de waan ;)

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 20:42 schreef gumtree het volgende:
Toch komt dat verhaaltje over die radar verklikker die je zou kunnen maken van een nokia ook steeds terug... het meest irritante is nog van die mensen die dan durven te beweren dat het bij hun wel werkt...

Ik lach er hard om... en laat ze in de waan ;)
juist is het enigste wat je kunt doen zolang ze er zelf maar in geloven laat ze toch :O

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03 17:30
damn, die roddels over die sim clock gaan echt al jaaaaaaaareeeeen de ronde zeg, wanneer snapt iemand dat dit niet gaat werken??

die sim clock stop heeft niets met je kosten te maken, het zou je alleen wat accu-tijd kunnen schelen... that's it :)

//

Verwijderd

Er gaan veel geruchten rond over het wel of niet gratis kunnen bellen vanaf een mobiele telefoon. Dit kan wel! Maar dit wordt niet geregeld vanaf je mobiel maar vanaf de provider waar je zit. Je mobiel is alleen een zender, de provider heeft een teller op de voor jou gereserveerde ontvanger. Gratis bellen is alleen weggelegd voor diegene die bij de grote providers werken en dan nog in kleine mate dat het gebeurt. Denk aan het "telefoon-van-de-zaak"idee bij een telecombedrijf.
Geruchten dat je dus gratis kunt bellen door een code in te voeren is dus onzin!

Verwijderd

Jah maar het heeft wel gekunt, dat weet ik zeker.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zucht..

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Het lijkt wel zo te zijn dat als je je zin begint met "ik ken iemand die..." je dan meteen iedereen alles kan laten geloven wat je zegt.
Sommige mensen zijn te goedgelovig voor deze wereld...!

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1