Kreeg net van iemand een berichtje probeer dit op je nokia gsm en je kan gratis bellen. Omdat ik zelf geen nokia heb kan ik het niet testen. 
sterretje hekje 746025625 hekje
sterretje hekje 746025625 hekje
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
I&T Moderatie Policy
Om misverstanden te voorkomen een beknopte policy. Wat wordt er allemaal gesloten
en waarom?
2- Onzin topics -> op GoT is geen plek voor onzin, wel voor discussies op hoog niveau
4- Dingen die al 10.000^100 voorbij gekomen zijn -> staan in principe in de FAQ of worden daar in opgenomen
Bestaan er codes om gratis te bellen / SMS'en?
NEE die bestaan (helaas) niet. Er is wel een code in omloop die de simclock van je toestel uitzet, waardoor je accu iets later meegaat dan normaal. Nummers van gratis service-centra bestaan ook niet. In het verleden heeft men wel gratis geSMSt via buitenlandse service centra. Dit werkt nu helaas niet meer.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
maar er waren wel telefoon nummers waarmee je gratis kon sms-en, dus het is niet helemaal waar wat GOT zegt
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Op zondag 15 juli 2001 11:57 schreef Bass64 het volgende:
[..]
maar er waren wel telefoon nummers waarmee je gratis kon sms-en, dus het is niet helemaal waar wat GOT zegt
Dit werkt nu helaas niet meer.
Op zondag 15 juli 2001 18:53 schreef mafiasven het volgende:
t werkt allemaal niet meer dat mensen er steeds nog intrappen
Verwijderd
Op zondag 15 juli 2001 19:00 schreef pven het volgende:
[..]
Ach so! Nu snap ik die andere zin ook (een beetje). Als het woord 'gratis' valt duiken er meestal heel veel Nederlanders op, vandaar dat het hier ook steeds weer opduikt. Het is niet uit te bannen, mensen zijn nu eenmaal gierig.Op zondag 15 juli 2001 19:01 schreef mafiasven het volgende:
[..]
![]()
mensen geloven nog steeds dat die fabeltjes werken terwijl t gewoon onzin is
Verwijderd
juist is het enigste wat je kunt doen zolang ze er zelf maar in geloven laat ze tochOp zondag 15 juli 2001 20:42 schreef gumtree het volgende:
Toch komt dat verhaaltje over die radar verklikker die je zou kunnen maken van een nokia ook steeds terug... het meest irritante is nog van die mensen die dan durven te beweren dat het bij hun wel werkt...
Ik lach er hard om... en laat ze in de waan
//
Verwijderd
Wees consequent, maar niet altijd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq