Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone.
Wat is je budget?
Maximaal €600,00
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik, goede camera, minimaal 64, liefst 128 gb of meer geheugen, accu die een dag meegaat op intensief gebruik, niet te veel poespas
Wat heb je zelf al gevonden?
OnePlus 5T, Huawei P10/P20, HTC U11, Samsung Galaxy S8. Ik heb voornamelijk gekeken naar de hiervoor genoemde telefoons, waarbij ik open sta voor andere!.
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag zou ik jullie advies/ervaringen willen horen m.b.t. de aanschaf van een van bovenstaande of eventuele andere optie. Heb op dit moment nog een HTC One M8
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone.
Wat is je budget?
Maximaal €600,00
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik, goede camera, minimaal 64, liefst 128 gb of meer geheugen, accu die een dag meegaat op intensief gebruik, niet te veel poespas
Wat heb je zelf al gevonden?
OnePlus 5T, Huawei P10/P20, HTC U11, Samsung Galaxy S8. Ik heb voornamelijk gekeken naar de hiervoor genoemde telefoons, waarbij ik open sta voor andere!.
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag zou ik jullie advies/ervaringen willen horen m.b.t. de aanschaf van een van bovenstaande of eventuele andere optie. Heb op dit moment nog een HTC One M8