Hallo allemaal,
Als eerste, ik weet niet of dit in dit topic hoort of anders bij hosting.
Voor een klant moeten we een FTPS of SFTP opzetten.
Deze zou gebruikt gaan worden voor zijn klanten, om hierop bestanden te kunnen plaatsen voor een order verwerking. Deze bestanden zullen maximaal 3 tot 4 dagen op de server staan.
Omdat dit voor verschillende klanten gaat, is het gebruik van Filezilla misschien niet gebruiksvriendelijk.
Nu ben ik opzoek naar een online opslag software, draaiend op een php / mysql hosting pakket.
Ik heb diverse tools gevonden:
- OwnCloud
- NextCloud
- ProjectSend
- Pydio
Van allemaal heb ik een demo draaien en getest. De een is net wat beter in interface dan de andere.
Allemaal voldoen ze prima aan de eisen. (Inloggen, uploaden (drag n drop) en klaar)
Maar wat is jullie ervaring met deze 4 pakketten?
Voorkeur gaat uit naar Owncloud of Nextcloud.
Maar welke is beter te kiezen?
Of hebben jullie een alternatief?
Clouds via Google Drive, One Drive of andere aanbieders is geen optie.
Als eerste, ik weet niet of dit in dit topic hoort of anders bij hosting.
Voor een klant moeten we een FTPS of SFTP opzetten.
Deze zou gebruikt gaan worden voor zijn klanten, om hierop bestanden te kunnen plaatsen voor een order verwerking. Deze bestanden zullen maximaal 3 tot 4 dagen op de server staan.
Omdat dit voor verschillende klanten gaat, is het gebruik van Filezilla misschien niet gebruiksvriendelijk.
Nu ben ik opzoek naar een online opslag software, draaiend op een php / mysql hosting pakket.
Ik heb diverse tools gevonden:
- OwnCloud
- NextCloud
- ProjectSend
- Pydio
Van allemaal heb ik een demo draaien en getest. De een is net wat beter in interface dan de andere.
Allemaal voldoen ze prima aan de eisen. (Inloggen, uploaden (drag n drop) en klaar)
Maar wat is jullie ervaring met deze 4 pakketten?
Voorkeur gaat uit naar Owncloud of Nextcloud.
Maar welke is beter te kiezen?
Of hebben jullie een alternatief?
Clouds via Google Drive, One Drive of andere aanbieders is geen optie.
PSN: plexforce (ps4)