Hallo allemaal,
Momenteel ben ik samen met andere studenten van de Erasmus Universiteit Rotterdam bezig om een online energievergelijker te maken waar men de duurzaamheid van energieproviders kan vergelijken.
Deze heet *knip* en is nog in de ontwikkelingsfase, wat betekent dat wij constant op zoek zijn naar manieren om de website verder te verbeteren.
Hiervoor wil ik graag jullie feedback vragen, die u kunt geven door onderstaande vragen kort te beantwoorden en hieronder te posten of naar *knip*@gmail.com te mailen:
Namens het *knip* team alvast hartelijk bedankt!
Groet,
Mandy
Momenteel ben ik samen met andere studenten van de Erasmus Universiteit Rotterdam bezig om een online energievergelijker te maken waar men de duurzaamheid van energieproviders kan vergelijken.
Deze heet *knip* en is nog in de ontwikkelingsfase, wat betekent dat wij constant op zoek zijn naar manieren om de website verder te verbeteren.
Hiervoor wil ik graag jullie feedback vragen, die u kunt geven door onderstaande vragen kort te beantwoorden en hieronder te posten of naar *knip*@gmail.com te mailen:
- Wat is uw eerste indruk van onze energievergelijker? (https://www.*knip*.nl/vergelijker)
- Hoeveel energiebedrijven zou u graag willen meenemen in de energievergelijker?
- Op welke manier zou u de energiebedrijven willen vergelijken in de energievergelijker? Bijvoorbeeld met een letter volgens het Energielabel (van A t/m F) of een cijfer op een schaal van 1 tot 10?
- Op welke elementen zou u energiebedrijven willen vergelijken in de energievergelijker? (Momenteel tonen wij de duurzaamheid van investeringen, productie, inkoop en levering van energie).
- Wat vindt u van de hoeveelheid vragen voor de gepersonaliseerde aanbeveling voor een energieprovider? Zijn er vragen die u overbodig vindt of juist mist?
- Zou u de gepersonaliseerde aanbeveling het liefste via de email ontvangen of zien op het scherm van de website?
- Zou u interesse hebben om via de energievergelijker over te stappen naar een duurzamere energieprovider?
Namens het *knip* team alvast hartelijk bedankt!
Groet,
Mandy
[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 29-03-2018 12:10 ]