Toon posts:

Diadem, aub heropen topic in W en L

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He diadem,

Ik begrijp waarom je de topic hebt gesloten, je hebt waarschijnlijk vergelijkenissen gezien in een andere topic die je hebt gesloten. Je vergeet 1 ding, de reden dat je die topic hebt gesloten is omdat die gast begon te schelden etc. Mijn topic was echt een interessante stelling en vanuit een totaal andere invalshoek.

Ik vraag dus alleen wat mildheid van je, mijn intentie is gewoon een boeiende discussie starten zonder flames etc.

Alvast bedankt.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

--> [forum=15] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Er staat een onzinnige topic, die ik sluit.
nog geen 5 min later open jij over exact hetzelfde topic weer een onderwerp.

Deze is misschien van een iets hoger niveau, maar je praat in feite gewoon door op het vorige topic. Sterker nog, je begint zelfs op het punt waar je gebleven was in de vorige topic.

Sorry, maar dat is, zoals ik ook zeg in dat topic, niet lief.

Vandaar het slotje.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 00:07 schreef Bergkamp het volgende:
...
Misschien kun je ook even flink wat doen aan je kennis over verschillende religies. Je hebt nogal de neiging om onwaarheden en halve waarheden te verkondigen :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 15 juli 2001 00:13 schreef johnny appleseed het volgende:
Je hebt nogal de neiging om onwaarheden en halve waarheden te verkondigen :)
Dat is zijn 'concept' ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 16:11 schreef Flamez het volgende:
ik heb toch enigzins een vermoeden dat Bergkamp niet nieuw is hier..
begkamp-bansheeboy SE .. welk concept ?
[topic=181935]

Verwijderd

Elke religie (met uitzondering van het jodendom) is voor gelijkheid en vrede en broederschap
die BansheeBoy zat ook altijd te blaten tegen het Jodendom,

hij is bijna een moslim extremist, dat wordt wel duidelijk als je zijn posts goed leest

ben ik niet blij mee.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Wij ook niet...

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1