V&A advertentie aanpassen naar VRAAG ipv aanbod?

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-07 14:25
Beste redactie,

Ik het ook mogelijk dat mijn advertentie wordt aangepast naar VRAAG ipv aanbod. Ik ben namelijk opzoek naar een videokaart. Ik zie dit zelf niet bij mijn mogelijkheden om de advertentie aan te passen, dus vraag ik bij deze of jullie dit kunnen.

Betreft:
V&A aangeboden: AMD Radeon RX Vega 56 8GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Tekst kopiëren, advertentie laten vervallen, nieuwe advertentie maken en op de juiste knoppen klikken, tekst plakken en plaatsen? Was veel sneller geweest dan hier te wachten in een topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-07 14:25
sypie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:54:
Tekst kopiëren, advertentie laten vervallen, nieuwe advertentie maken en op de juiste knoppen klikken, tekst plakken en plaatsen? Was veel sneller geweest dan hier te wachten in een topic.
Ik vind het wel fijn als mijn V&A pagina niet verwaterd met foute of verkeerde advertenties. Toch belangrijk stukje mbt tot handelen. Daarnaast was ik vooral benieuwd of ik niet ergens overheen kijk. Optie om dit aan te passen is er dus niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Nope, dat is niet mogelijk. Ik heb de advertentie maar verwijderd, dan zie jij deze ook niet meer in je overzicht. :)

En gelijk het topic maar verplaatst naar V&A aangezien het over V&A gaat.. :P

[ Voor 57% gewijzigd door FlipFluitketel op 30-03-2018 08:09 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.