Toon posts:

AsusV3800 TVR +WIN2000

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goed ik wil dus werkende drivers hebben voor de asusv3800, maar dan wel drivers die de tvout ondersteunen want die werkt bij mij namelijk niet. Kheb nu volgens mij 3.79 beta 4 ofzo. Daarmee zit het wel in het asus programma maar ik kan op de gangbare resoluties (640x480/800x600 bij 60Hz) tv niet selecteren. Iemand een oplossing?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:35
Volgens mij zijn er nog geen drivers die TV-out ondersteunen onder Win2k (correct me if I'm wrong), anders zou je gewoon de laatste moeten proberen. Hier kun je elke driver downen die je maar wilt...

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:05

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

heb ook een v3800 tvr.
ik gebruik gewoon dual boot met win98 en heb daar wel tv-out.

Als ik dan een resolutie van 800x600 zet en overscan en als ik dan mediaplayer in fullscreen wil afspelen mis ik boven een dikke regel (1/6 van het scherm) als hij niet in overscan staat werkt het wel maar heb ik dus aan alle kanten een zwarte balk.
iemand een oplossing ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

op tweakers.net bij het nieuws van woensdag..laatste posting dus helemaal bovenaan :)

ik kan je niet zeggen of daar de tv-out al van werkt, maar er staat bij dat het drivers voor win2k ook zijn, dus lijkt me wel.
suc6! (ik heb ze al geinstalleerd, maar kan niet proberen of m'n tv-out het ook echt doet :()

Verwijderd

misschien erg nuttige info, ik moest hier beetje hard van huilen:

=====================
Limitation
=====================
* For Windows 2000 users:
1. ASUS Capture driver does not work correctly with ABIT-BP6 MotherBoard.

dit staat in de release notes van de final drivers.....

Verwijderd

Topicstarter
Tja maar het gaat hier niet op capture. maar om de tv out...om films en kweekdemos te kijken enzo.
Kvind erg jammer van asus dat ze nog steeds geen goede drivers hebben :( :( :( :(
Pagina: 1