Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe Tab 4 10 gekocht, alles geïnstalleerd, apps werken prima alleen... lijkt de microfoon niet te werken. Talking Cat reageert nergens op, Google search via microfoon reageert niet... Iemand enig idee wat hier aan de hand is? Mis ik een of andere instelling?

EDIT
Excuus voor typo in topic titel... worktop=werkt

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2018 22:16 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
https://support.lenovo.com/nl/en/solutions/ht104054

Of natuurlijk een van de andere 2.86M hits. d:)b

[ Voor 53% gewijzigd door Room42 op 29-03-2018 02:42 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, duh, denk je dat ik dat zelf al niet gedaan had. Jouw link gaat over een ThinkPad met Windows dus daar heb ik niets aan (ik post dit niet voor niets in het Android tablet forum) en via Google kon ik helemaal geen oplossing vinden voor dit probleem. Ik heb één vraag hierover kunnen vinden maar zonder antwoord. Dus... mocht iemand nog een nuttig antwoord hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:34
Je zou even een factory reset kunnen doen en de settings nog een keer checken. Als dat het niet oplost zou ik hem terug brengen als DOA, hij is tenslotte nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@J van E typo is gefixt.

Maar ik kan aan je openingspost niet zien wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Inmiddels heb je dat wel vermeld in een nieuwe post. maar het is handiger om dat meteen te vermelden. Je voorkomt daarmee zulke reacties als hierboven.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 29-03-2018 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:55:
@J van E typo is gefixt.

[mbr]Maar ik kan aan je openingspost niet zien wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Inmiddels heb je dat wel vermeld in een nieuwe post. maar het is handiger om dat meteen te vermelden. Je voorkomt zulke reacties.[/]
Thanks for the fix en daar heb je een punt... ;)

Onderhand zijn we (het gaat hier om de tablet van mijn dochter) verder gekomen: het blijkt nu dat Skype wél werkt met geluid etc., zonder dat er iets speciaals voor gedaan is, dus het lijkt te liggen aan bepaalde apps. Geen idee hoe dat op te lossen maar ik ben al blij dat de hardware schijnbaar in orde is: dan hoeven we niet te denken aan garantie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:55:
Geen idee hoe dat op te lossen maar ik ben al blij dat de hardware schijnbaar in orde is: dan hoeven we niet te denken aan garantie etc.
Hebben de apps die niet goed werken wel toegang tot 'microfoon'?

Je kan dit vinden bij:
'Instellingen' -> 'Apps' -> De desbetreffende app -> 'Machtigingen' -> 'Microfoon'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:57:
[...]

Hebben de apps die niet goed werken wel toegang tot 'microfoon'?

Je kan dit vinden bij:
'Instellingen' -> 'Apps' -> De desbetreffende app -> 'Machtigingen' -> 'Microfoon'.
Ja! Machtigingen kloppen! Ik heb zelf al jaren Android smartphones dus weet zo ongeveer waar je moet kijken wat dat betreft. Het is gewoon heel vreemd dat in sommige apps de microfoon niet werkt. Maar goed, mijn dochter is al blij dat het apparaat zelf deugt (en trouwens verrassend goed presteert) en niet terug hoeft ter reparatie of zo dus we kijken wel in hoeverre dit nou echt een probleem is of niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiZa
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-07-2020
Mijn kleinzoon had het probleem ook.
Opgelost door een headset aan te sluten en darna er weer uit te halen.

De vraag is 2 jaar oud, ik denk dat het nu niet meer zo relevant is.

[ Voor 28% gewijzigd door PaT op 18-07-2020 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iris Hoan
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17-08-2020
: Mijn tablet microfoon doet het niet

973141314d8f1d200de25fd76f915e27

Buiten dat totaal niet duidelijk is wat je bedoeld met die hele reek cijfers en letters kan je beter een eigen topic openen met jouw probleem.

[ Voor 51% gewijzigd door 13art op 18-08-2020 06:42 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.