Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:52
Ik voel het :+

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.nIX
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-06 12:20
Het was mooi. Graas PC weer losgekoppeld, volgend jaar weer! *gaat weer terug aliens zoeken*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch mooi resultaat, helaas zelf minder bij kunnen dragen dan gepland. Had toch gehoopt richting de 4M te kunnen gaan vooraf, maar verhuizen gooide roet in het eten.

Tot volgend jaar.

Bedankt iedereen }:O *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:37
Het was een waar genoegen. Tot volgend jaar!

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Inderdaad weer tot volgend jaar. Nieuwe ronden, nieuwe projecten en dus nieuwe kansen.

Misschien wat minder deelnemers als gehoopt. De GPU-bezitters hadden dit jaar een fors voordeel.Jammer dat de het niet nodig heeft gevonden om er een frontpage artikel aan te wijden. Maar we hebben desondanks toch een leuke winst geboekt.

A-Jay; bedankt voor de stats en de badges, Suicyder voor de hulp bij de voorbereidingen!

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-06 19:31
Waar kunnen we de badges ophalen? Wil die van SETI een jaartje niet meer zien ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DVDL schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 07:43:
Waar kunnen we de badges ophalen? Wil die van SETI een jaartje niet meer zien ;)
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/55058033

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 15:44
En toen was het mei... En t werd doodstil weer..

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
Tja dat is toch meestal na een stampede, iedereen gaat terug naar zijn eigen hoofd project, ik doen nog even voort om mijn plaats in de top 10 toch nog wat veilig te stellen :+

Pagina: 1 2 3 4 Laatste