Beste tweakers,
Ik heb vorige week dinsdag een product retour gestuurd middels een antwoordnummer van de webshop (Paradigit).Het pakket is echter nooit aangekomen. Sterker nog, volgens postnl zou het pakket nooit gescand zijn door de chauffeur.
Het verloop vanaf het begin :
Ik heb vorige week dinsdag een product retour gestuurd middels een antwoordnummer van de webshop (Paradigit).Het pakket is echter nooit aangekomen. Sterker nog, volgens postnl zou het pakket nooit gescand zijn door de chauffeur.
Het verloop vanaf het begin :
- Retour aangemeld bij Paradigit, retour is vervolgens goedgekeurd en kort daarna kreeg ik een mail met een verzendlabel welke ik op de doos heb geplakt.
- Ben naar de plaatselijk AH gegaan en heb het pakketje afgegeven bij het postnl punt (bonnetje met T&T nummer heb ik ).
- Aangezien de status op de postnl site niet veranderd ( Afgifte, Zending is bij PostNL) heb ik contact opgenomen met Paradigit. Er blijkt niets binnen te zijn gekomen
- Paradigit verzoekt mij contact op te nemen met postnl via een 0900 nummer (klantenservice), echter de dame aan de telefoon geeft aan mij niet te kunnen helpen aangezien ik niet de houder ben van het antwoordnummer en geeft ook aan dat antwoordnummers soms moeilijk volgbaar zijn. Dit heb ik teruggekoppeld aan paradigit, zij gaan een onderzoek starten.
- Krijg een mail dat dat het pakket nooit door PostNL is gescand door een chauffeur, dit zou dus betekenen dat deze nog bij het postnl punt moet liggen en er wordt mij verzocht contact op te nemen met het postnl punt.
- Ik bel naar het postnl punt en het antwoord is : " Nee dit is niet mogelijk de pakketjes gaan iedere dag rond half 6 mee met de chauffeur". Dit heb ik laten weten aan Paradigit vervolgens wordt mij verzocht om langs te gaan. Ook dit heb ik gedaan, en zoals ik al vermoeden werd er niks gevonden in de kasten waar de dozen in gaan na afgifte.