kruisjes?
Zo, da's vaag. Ik krijg mijn pics niet zien, alleen kruisjes... terwijl de plaatjes toch echt bestaan én in een geldig formaat zijn! 
<edit> Oorzaak onbekend, maar plaatjes op mijn website waren dus niet zichtbaar. Ik heb ze verplaatst naar een andere site en alles werkt weer... </edit>
<edit> Oorzaak onbekend, maar plaatjes op mijn website waren dus niet zichtbaar. Ik heb ze verplaatst naar een andere site en alles werkt weer... </edit>
Tsja... 't is gewoon gebruik maken van programmeerfoutjes m.b.t. NPC's. Dan krijg je dus dit soort onzin...
Vage pics... Maar wel een cool spel. 
Te makkelijk trouwens, maar als je SoF gold patch ervorheen gooit is ie al een stuk toffer... Is er eigenlijk nog zo'n soort update, zo'n hele grote die het spel echt beter maakt?
Te makkelijk trouwens, maar als je SoF gold patch ervorheen gooit is ie al een stuk toffer... Is er eigenlijk nog zo'n soort update, zo'n hele grote die het spel echt beter maakt?
.... Ik weet het ook niet
Nee, de 1.07 Gold patch is de laatste. Maar ik vind het spel goed zoals het nu is, zeker multiplayer...
Draai je SoF ook echt in die resolutie (320x240)?
Afgezien van de NPC's die met messen die uit hun reet steken rondlopen, of zonder hoofdOp dinsdag 17 juli 2001 13:12 schreef Brian Dickens het volgende:
Nee, de 1.07 Gold patch is de laatste. Maar ik vind het spel goed zoals het nu is, zeker multiplayer...
Rofl!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
echt lache
Slapende honden bijten niet
Verwijderd
is de hud dan niet veel groter?Op dinsdag 17 juli 2001 13:28 schreef wacko het volgende:
Draai je SoF ook echt in die resolutie (320x240)?
Wacko: natuurlijk draai ik niet in zo'n lage resolutie. Ik draai gewoon op 1024x768, ik heb de plaatjes alleen geresized om de lay-out van GoT niet te verkloten...
kan je wel tegen onschuldige brugers 
wat zijn npc's?
wat zijn npc's?
Non-Playable-CharactersOp woensdag 18 juli 2001 21:11 schreef kRyPtO het volgende:
wat zijn npc's?
En wat zijn brugers ?
<onschuld zelve modus> Brugers? </onschuld zelve modus>Op woensdag 18 juli 2001 21:11 schreef kRyPtO het volgende:
Zeg, die burgers stonden mij in de weg. En met zo'n wapenarsenaal wil je wel eens gaan proberen wat de mogelijkheden dan zijn...
Pagina: 1