Toon posts:

Op mobiel steeds foutmelding "teveel inlogpogingen"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op mijn mobiel (Windows Phone, Explorer) de geschiedenis wis kan ik nooit inloggen op Tweakers. Ik moet dan naar de losse inlogpagina en "Ik ben geen Robot" van Recaptcha invullen. Maar dat resulteer in eindeloos verkeersbord herkennen, waarbij ook nog eens straatnaambordjes als verkeersbord tellen.
Ik doe overigens maar één inlogpoging, ook totaal niet in de categorie "TE VEEL".

Als ik hetzelfde doe op mijn mac, op hetzelfde IP nummer, kan ik wel gewoon inloggen bij het reageren op een topic. Heel raar.

Verder verbaast het mij dat Tweakers het vehiculus onmoguculus dat Recaptcha is gebruikt.
Op het moment dat je géén Google Cookie hebt dat ouder is dan twee weken, en dat is nogal vaak na het opruimen van je internetgeschiedenis, dan is het ONMOGELIJK om daarmee in te loggen.
Graag dus jullie gebruik van Recaptcha vervangen door een normale captcha die op te lossen is en geen Google tracking nodig heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2018 13:08 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Weet je 100% zeker dat je mobiel met je thuis wifi is verbonden en je mobiel data niet gebruikt wordt? Desnoods voor de zekerheid mobiel data uitzetten.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

Inmiddels zijn de regels voor de captcha minder scherp afgestemt waardoor dit niet meer zou moeten voorkomen op windows phone.

Intentionally left blank