Hardware in Florida?

Pagina: 1
Acties:

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:51

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Topicstarter
Ik ben nu op vakantie in Florida en ik was van plan goedkoop wat spulletjes te kopen zoals een socketa mobo, cpu en misschien ook nog een gf3tje ofzow :z

Ik dacht dat ik hier wel een pc-winkeltje in kon duiken en dan wel goedkoop iets kon vinden maar dat valt tegen :{

Ik kan bijna geen winkels vinden en als ik winkels heb gevonden dan zijn het winkels die nog 486 bordjes in orginele verpakking verkopen en heel weinig keus hebben :(

Wie o wie weet heel toevallig een winkel in Florida waar je goedkoop hardware kan kopen. Ik verwacht niet echt dat iemand een antwoord heeft, maar ik probeer het gewoon ;)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Zoek ff naar een "Radioshack"

De goedkope stores in de us zitten meestal buiten de steden ;)

Verwijderd

Walmart. Die heeft alles

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Topicstarter
Radioshack heb ik vaak gezien ja, dacht dat ze geen pc stuff verkochten.

Naja, ik zal kijken, thx :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Idd, walmart hoor ik vaker.. en anders ff http://yellowpages.com kijken :)

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 23:38 schreef Gizz het volgende:
Radioshack heb ik vaak gezien ja, dacht dat ze geen pc stuff verkochten.
De meeste (grote) wel ;)

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 23:30 schreef Gizz het volgende:
Wie o wie weet heel toevallig een winkel in Florida waar je goedkoop hardware kan kopen. Ik verwacht niet echt dat iemand een antwoord heeft, maar ik probeer het gewoon ;)
Een paar jaar terug had ik hetzelfde toen ik in Florida was..
Meestal zit er bij de grote winkelcenra wel een (of meerdere) computerzaken..
Zijn meestal ruim gesorteerd...

Koop anders ff dat tijdschrift met PC reclame, ben de naam ff kwijt, is ongeveer net zo dik als het telefoonboek, dun papier en staat vol met reclame (en dus) adressen.
Overal te koop

• mbvisiontt
  • Laatst online: 04-07 05:11
Radioshack is bout, die hebben vooral Compaq. En Walmart trouwens ook, die hebben alleen maar games en spelcomputers, geen pc's! Je moet een Circuit City zoeken, die zijn groot in alle electronica, van pc naar tv, camera tot telefoon, radio tot games... Circuit City roels, erg stoere zaak. :)

Waar in Florida zit je? Misschien kan ik je de weg wel wijzen... ;)

.... Ik weet het ook niet

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:53

Nicap

Tsssk....

Ik ben dus ook op vakantie geweest naar de US. Dacht ook ff leuk te gaan shoppen in compustores, maar kon het mooi vergeten. Ben er geeneen tegengekomen. Alleen die vage elektronicashops in New york en Los angeles. In Florida heb ik helemaal geen compushop ofzo gezien. Wel een paar radioshacks, maar niet de grote, en dus geen computerartikelen.
Buiten de steden heb je wel goedkope winkels, maar ik ben alleen factory-outlets tegengekomen die kleren en schoenen verkochten.

En die circuit city heb ik idd wel gezien, maar die lag niet echt in een prettige wijk, dus daar ben ik niet heengegaan. |:(

Verwijderd

Kijk je wel uit voor de invoerbelasting? Denk je dat je "goedkoop" uit bent en dan moet je straks nog een smak aan de koningin betalen!

<slightly off topic>
Ik heb jaren geleden een nintendo 64 in Australie gekocht... tax free... en in de aanbieding.. en met kortingsbonnen ... en met een gunstige wisselkoers (ik weet niet meer precies waardoor maar het kwam erop neer dat ie megagoedkoop was...)

Maar eenmaal op Schiphol geloofde ze dat absoluut niet... ik had de bonnetjes allemaal nog... maar toen zijn ze zelfs nog met die winkel (in australie) gaan bellen omdat ze dachten dat het een "foute bon" was...

En daar zat ik dan, lichtelijk gaar maar gelukkig zeker van mijn gelijk 8-) ... had ik ook nog een gameboy bij me... met meer krassen als anatomisch mogelijk ... en toch hebben ze wel 10 keer gevraagd of ik die niet toevallig ook had gekocht |:(

Uiteindelijk anderhalf uur gezeten... koffie en een half ontbijt gekregen... en toen megagaar in de trein naar huis ... (leuk na 26 uur vliegen en wachten)
</slightly off topic>

Maar weet iemand vanaf welk bedraf je die invoerbelasting moet betalen?

• mbvisiontt
Op zaterdag 14 juli 2001 23:54 schreef Nicap het volgende:
Ik ben dus ook op vakantie geweest naar de US. Dacht ook ff leuk te gaan shoppen in compustores, maar kon het mooi vergeten. Ben er geeneen tegengekomen. Alleen die vage elektronicashops in New york en Los angeles. In Florida heb ik helemaal geen compushop ofzo gezien. Wel een paar radioshacks, maar niet de grote, en dus geen computerartikelen.
Buiten de steden heb je wel goedkope winkels, maar ik ben alleen factory-outlets tegengekomen die kleren en schoenen verkochten.
Moet je toch beter zoeken... De kleine zaken zijn er ook, die ziten alleen verstopt tussen de letterlijk 1000-en winkeltjes die er zijn... :(

• mbvisiontt
Op zaterdag 14 juli 2001 23:55 schreef nlchandler het volgende:
Maar weet iemand vanaf welk bedraf je die invoerbelasting moet betalen?
500 gulden of hoger = door het rode poortje lopen...
499 gulden en lager = snel doorrennen... ;)

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:53

Nicap

Tsssk....

staat wel op douane.nl. Das geen bijster hoog bedrag. Ik dacht iets van 45,- ofzo

Verwijderd

gooi de verpakking weg en de kassa bon ook want ze gaan zeker zeuren bij de douane en als HUN niet kunnen aan tonen dat je he daar hebt gekocht >:)
mischien kan je het een beetje tweaken een fannetje er af of zo en die ergens anders ver stoppen en dan zeggen dat je het op de rommel markt of zo hebt gekocht :+

Verwijderd

Simpel koop morgen ochtend de zondag krant bordevol reclame dus daar staan vaak ook de ads in van de pc stores.

Kun je die niet vinden dan heb je nog BestBuy en home office depot waar je voor pc zooi kan kijken .

Best buy heeft redelijk veel maar home ofice depot is duur net als circut city.
en in de malls vind je vaak ook wel pc shops afhankelijk van waar je in FLA zit.

Koop je wat leuks en je schijt bagger met de boys op schiphol dan ga je naar het postkantoor,koopt daar mooi doosie om je zooi neem alleen de drivers en de beschrijving mee.

En de post brengt het weer bij je thuis werkt perfect en het is daar vandaan hier naar toe stuuren een stuk goedkoper.

Have funn there

• mbvisiontt
Op zondag 15 juli 2001 00:26 schreef Toebroe het volgende:
Simpel koop morgen ochtend de zondag krant bordevol reclame dus daar staan vaak ook de ads in van de pc stores.

Kun je die niet vinden dan heb je nog BestBuy en home office depot waar je voor pc zooi kan kijken .
Dat valt wel tegen, wat die ads betreft van pc stores... Die jongens zijn niet zo wild met advertenties op de een of andere manier... en Best Buy heeft idd ook veel, was ik effies vergeten (ook héél veel dvd's... :P :9~; mijn vaste stop).

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 00:48 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Dat valt wel tegen, wat die ads betreft van pc stores... Die jongens zijn niet zo wild met advertenties op de een of andere manier... en Best Buy heeft idd ook veel, was ik effies vergeten (ook héél veel dvd's... :P :9~; mijn vaste stop).
Ligt er aan waar je zit in Fla en hoe en welke krant je leest .
Hier zijn we vrij schreeuwerige reclame gewend ,daar staan ze vaak tussen de gewone ads .

Dat kan ook de reden zijn dat mensen de winkels met pc zooi niet goed kunnen vinden en een hoop gaat daar ook over inet .

• mbvisiontt
Op zondag 15 juli 2001 01:02 schreef Toebroe het volgende:

[..]

Ligt er aan waar je zit in Fla en hoe en welke krant je leest .
Hier zijn we vrij schreeuwerige reclame gewend ,daar staan ze vaak tussen de gewone ads .

Dat kan ook de reden zijn dat mensen de winkels met pc zooi niet goed kunnen vinden en een hoop gaat daar ook over inet .
Op zondag krijg je de home shopper binnen, beter kan het dus niet worden. Is een oranje krantje met enkel advertenties. Heb al es een paar keer vluchtig doorgekeken, maar het viel me tegen, allemaal crap... :(

Verwijderd

Tja ligt er maar net aan denk ik dan ook of je bekend in de omgeving daar bent lijkt mij.

Als je mij nu in het centrum van breda neer zet weet ik ook de winkeltjes en zaken niet te vinden.zou het hem ook daar niet in kunnen zitten.

Ik heb er daar nooit zo'n moeite mee maar dat heeft andere voordelen en oorzaken.

Maar dat krantje wat jij opnoemt word niet bij iedereen bezorgt lijkt mij zomaar .

Ik heb het althans nog nooit gehad als ik daar ben.

Hij kan ook nog bij target kijken alhoewel die erg weinig hardware heeft wel wat software maar niet echt de moeite.

En je kan ff bij wallmart de pcshopper inkijken daar staan ze ook in niet veel maar toch als je daar bent kost niks blaadje in kijken.

• mbvisiontt
Klopt, hij kan erin kijken, kan geen kwaad. Ik weet niet hoe jij in Fla verblijft als je er bent, ik woon dan in een huis als elke andere Amerikaan. En dan krijg je dat gekke krantje met alleen maar advertenties. En wat de malls betreft... In de mall in Ft. Myers zit alleen maar spelcomputer kraam... :( Niks te pc, ja, een paar spellen maar dat is het dan ook.

Verwijderd

Same here

Gewoon eigen huis niks nada hotel motel what so ever
Alleen teveel familie maar ook dat went duurd meestal maar 3 dagen dan is het weer over .
ik zit bij st pete beache in de buurt.
daar zijn wel wat pc boertjes maar ja echte uithangborden doen ze vaak niet .

• mbvisiontt
St Pete... Zegt me heel veel, ik zou zweren dat ik er geweest ben. Ligt niet al te gek ver van Ft. Myers af of wel?

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 02:37 schreef mbvisiontt het volgende:
St Pete... Zegt me heel veel, ik zou zweren dat ik er geweest ben. Ligt niet al te gek ver van Ft. Myers af of wel?
Goeie morgen

Nee ligt er niet echt ver vandaan denk alles bij elkaar maar 3 kwartier met de auto buiten om rush our.

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02

afterburn

No more...

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• jkf
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-06-2025

jkf

Op zondag 15 juli 2001 00:03 schreef Qorne het volgende:
gooi de verpakking weg en de kassa bon ook want ze gaan zeker zeuren bij de douane en als HUN niet kunnen aan tonen dat je he daar hebt gekocht >:)
...
Zinloos, de bewijslast is omgekeerd, bovendien is het niet echt geloofwaardig dat je een los mobo hebt meegenomen op vakantie.

Die 45 gulden geldt alleen voor bestellen via internet als je zelf de grens overkomt (van buiten de EU) mag je:
Waarde van de artikelen
Voor goederen geldt dat u deze tot een maximumwaarde van f 386 (eur 175) per persoon belastingvrij mag meenemen naar Nederland. Deze waardebeperking geldt voor producten die u in een gewone winkel heeft aangeschaft en waarover u al BTW heeft betaald en voor artikelen die u belastingvrij in een taxfree shop heeft gekocht op de luchthaven of veerboot.

Als u goederen van een hogere waarde wilt meenemen, dan moet u belasting betalen. Bijvoorbeeld: u koopt een camera voor f 559 (eur 254). U moet dan belasting betalen (invoerrechten en BTW) over het totale bedrag. Wanneer u een horloge heeft gekocht voor f 275 (eur 125) en een vulpen voor f 125 (eur 57), dan komt u hiermee boven de waardedrempel uit. Omdat het om twee artikelen gaat, betaalt u alleen invoerrechten en BTW over het goedkoopste artikel.
Edit:
De vrijstelling geldt per persoon >= 17! (De goederen mogen verdeeld worden, de waarde van een ding helaas niet)

P II 233 @ begane grond, rip (1997-2007), vervangen door vituele server uptime,

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:14
Als in; Ma met je moederbord; pa met je CPU en jij met je dimmetjes... Hoppa... :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• jkf
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-06-2025

jkf

Zorg dan wel voor aparte bonnetjes.

P II 233 @ begane grond, rip (1997-2007), vervangen door vituele server uptime,

Verwijderd

Hebben ze geen NoRRoD in Florida >:)

Verwijderd

Je moet naar Siliconen Valley gaan
daar is veel computer zooi te halen

Verwijderd

Toen ik een paar week geleden nog in Amerika op vakantie was kon ik ook bijna geen pc winkel vinden, daarmee is 't in Florida iig heel slecht gesteld.
Ik zat in Kissimee, Orlando, Florida, da's een flink aantal uurtjes rijden vanaf Miami Airport :)

• mbvisiontt
Op zondag 15 juli 2001 11:42 schreef blueeyes het volgende:
Ik zat in Kissimee, Orlando, Florida, da's een flink aantal uurtjes rijden vanaf Miami Airport :)
Waarom kom je dan ook niet in Orlando binnen? :? Kon je daarvoor geen goedkoop ticket kijgen ofzo?

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 13:14 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Waarom kom je dan ook niet in Orlando binnen? :? Kon je daarvoor geen goedkoop ticket kijgen ofzo?
Idd niet, wij hadden wel de mogelijkheid om bij Orlando airport binnen te komen, maar dat was 30% duurder, en dat voor 5 personen, nee dan liever een paar uurtjes rijden hoor.

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 13:16 schreef blueeyes het volgende:

[..]

Idd niet, wij hadden wel de mogelijkheid om bij Orlando airport binnen te komen, maar dat was 30% duurder, en dat voor 5 personen, nee dan liever een paar uurtjes rijden hoor.
Tampa airport had ook nog gekund alleen dan had je wel over moeten stappen.
Is ff minder met 5 man.
Maar rijden is daar wel relaxed weer toch ???

Verwijderd

Ik kom elk jaar in Florida en wel zeker zitten er grote computer zaken, genaamd CompUSA, die zijn ongeveer net zo groot als een V en D alleen dan met alleen maar computer zooi. Hier is het adres:

Orlando
7802 South Orange Blossom Trail
Orlando, FL 32809
Open weekdays 9am - 9pm * Saturdays 9am - 9pm
Sundays 11am - 6pm

Als je weet waar de Florida Mall is in Orlando, dan hoef je alleen maar de straat over te steken en dan ben je er. Hoop dat je in de buurt van Orlando zit, anders moet je effe http://www.compusa.com checken en dan Store Locations en dan in Florida kijken.
Veel suc6

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 14:24 schreef Toebroe het volgende:

[..]

Tampa airport had ook nog gekund alleen dan had je wel over moeten stappen.
Is ff minder met 5 man.
Maar rijden is daar wel relaxed weer toch ???
Daar rijden is zeer relaxt, alles is superbreed (8 baans :) ), behalve in Miami lagen sommige wegen opengebroken, dus daar was wat opstopping maar daarbuiten is het zeer relaxt.

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 09:09

ralfbosz

xm create bosz -c

Op zondag 15 juli 2001 11:42 schreef blueeyes het volgende:
Tja als je in Kissimmee zit dan ben je er ook niet voor de pc's ;)

Nog twee maandjes, damn :7

rm -r *

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Topicstarter
Op zondag 15 juli 2001 14:36 schreef SpyrotheButcher het volgende:
Ik kom elk jaar in Florida en wel zeker zitten er grote computer zaken, genaamd CompUSA, die zijn ongeveer net zo groot als een V en D alleen dan met alleen maar computer zooi.
Daar ben ik idd geweest en ze hadden wel 5 verschillende mobo's en de snelste gpu was een tnt2 :(

Ik heb geen tijd om op alle andere dingen te replyen want het kost hier 20 cent per minuut :{

Ik zit in heel Florida dus de plaatsen van de winkels maken niet zo heel veel uit :)

Pagina: 1