Toon posts:

ik ga mijn case modden

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag ff weten waar ik het logo van Quake3 vandaan kan halen(en een van half life) ik wil ze eruit dremelen of erop spuiten. maar wat voor spuitbus moet ik daarvoor gebruiken een airbus of een normale spuitbus maar die spuiten zo dik(druipers dus:)

THNX

Verwijderd

een gewone gaat goed als je op 40 cm afstand spuit

Verwijderd

Topicstarter
dan nog ff een vraagje :Y) ik heb een lcd display bij http://www.crystalfontz.com/

en nu moet ik een progje gebruiken om het te laten werken. ik heb smartie 2,0 al gebruikt maar die doet het niet :( zijn er nog andere progjes

thnx

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
kijk even op de CrystalFontz site ... bij de links staan diverse proggies

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Op zaterdag 14 juli 2001 23:24 schreef computerdude het volgende:
ik wil graag ff weten waar ik het logo van Quake3 vandaan kan halen(en een van half life
Kijk ff bij www.ditto.com of www.av.com -> image search voor een Quake/Halflife logo.

Ze hoeven niet van goede kwaliteit te zijn, als je ze toch gaat spuiten... (of heb jij een hoge resolutiespuitbus ;))

• deurknop
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11-2023
maar ik wil dus niet mijn hele kast spuiten. alleen een paar logo's moet er dan ook geschuurd worden :? en hoe krijg ik alles stof vrij

bedankt :P

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 14:50 schreef deurknop het volgende:
maar ik wil dus niet mijn hele kast spuiten. alleen een paar logo's moet er dan ook geschuurd worden :? en hoe krijg ik alles stof vrij

bedankt :P
Altijd eerst schuren (het gedeelte dat geverfd wordt) en daarna schoonmaken met terpentine (evt. verdund).

Verwijderd

Topicstarter
zijn die hema spuitbussen goed of moet ik merken hebben. Bij de praxis of gamma ofzo

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19
Op zondag 15 juli 2001 16:20 schreef computerdude het volgende:
zijn die hema spuitbussen goed of moet ik merken hebben. Bij de praxis of gamma ofzo
bij de halfords hebben ze mooie bussen autolak :9~

dei werken volgens mij heeel goed en mooi :) :9~ :) :9~

Verwijderd

Topicstarter
maar moet ik nog iets gebruiken om het af te werken of alleen schuren,stof vrij maken en spuiten of moet ik nog meer doen :?

• deurknop
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11-2023
miemand :?

Verwijderd

op digifiel.com staat zon dikke how-to hoe je case te spuiten

• []InTeR[]
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
(http://www.digifiel.com/tips1.php)
En dan natuurlijk de gekleurde verf.
De beste resultaten worden verkregen met Motip (das wat er vooral op de GoT uitkomt, ikzelf heb ColorWorks
gebruikt en dat ziet er ook goed uit en blijft goed zitten)
Motip is officiëel autolak en niet goedkoop, maar blijft wel het beste zitten.

GEBRUIK IN IEDERGEVAL geen Hema verf enz.
Mocht je van Motip willen afwijken zorg er dan voor dat de verf geschikt is voor metaal en plastic.

Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een zwarte spuitbus gekocht een van de praxis(hoog glans)is deze goed :?
Pagina: 1