Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb de motorola moto G5S plus nu al een paar weken en tot dus ver kan ik maar één nadeel herkennen. Wanneer je de Vingerafdrukscanner gebruikt of de één aktiesport functie gebruikt trilt het toestel.
Is er een manier om deze haptic feedback uit te schakelen die jullie weten?
Ik heb deze vraag al in meerdere forums geplaatst en er ook naar gezocht maar niemand lijkt dit te weten. De toetsenbord trillingen heb ik al uitgeschakeld.
Ik ben ten einde raad, wie kan mij helpen?

Beste antwoord (via Verwijderd op 28-03-2018 13:00)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Ik ken je toestel niet maar ik lees (gaat wel over de G5+ maar dat zal ook wel voor de G4+ werken) wel dat, mits je hem geroot hebt, je wellicht wat met de Xposed-module Gravitybox kunt. Of een custom ROM die zo'n optie biedt.
Jeetje, sterkte man!

[ Voor 48% gewijzigd door Room42 op 28-03-2018 09:06 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Ik ken je toestel niet maar ik lees (gaat wel over de G5+ maar dat zal ook wel voor de G4+ werken) wel dat, mits je hem geroot hebt, je wellicht wat met de Xposed-module Gravitybox kunt. Of een custom ROM die zo'n optie biedt.
Jeetje, sterkte man!

[ Voor 48% gewijzigd door Room42 op 28-03-2018 09:06 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:01
Met "trillen bij tikken" kun je de meeste uitschakelen. Alleen bij de vingerafdrukscanner blijft het actief (tenminste op mijn Sony).