Toon posts:

BNC monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik had een vraag ik heb een BNC monitor liggen die ik zou willen gebruiken op mijn normale pc.
Het is een monitor met Sync-on green, maar ik heb onder dos wel alle kleuren kan ik het draaien onder windows, zoja hoe.
Ik wist helemaal niet dat je een monitor met een BNC aansluiting kon aansluiten op een normale videokaart, maarja nu wel alleen niet hoe
Bedankt

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
je moet bij sync on green toch de horizontale en verticale frequentie apart instellen voor gebruik onder windows? Moet je een kaart hebben die dat ondersteunt (Matrox kaarten kunnen het).
Maar ik kan me vergissen :)

• Banshax
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06 14:03
iiyama heeft ook bnc aansluitingen, gewoon convertor kopen. [wel 60 pieken! gvd]
kan je van vga -> bnc. np

• biobak
Banshax, dat gaat niet zomaar. Een sync-on-green bak heeft maar 3x of 4x BNC :) en werkt alleen bij een "fixed frequency" (bijv. 1024x786@60Hz)

• Banshax
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06 14:03
met andere woorden, een sync on green bak, is behooorlijk, ...., ruk. :)

Verwijderd

Topicstarter
ok dats duidelijk, dus als ik het goed begrijp dan heb ik er dus niets aan(er zitten trouwens 5 aansluitingen aan).
Ok jongens bedankt ik was van plan om er een te kopen(groter dan die ik nu heb) maar ik denk dat ik het maar niet doe aangezien ik hem dan niet in alle resoluties kan laten draaien.
Ik moet het wel zeker weten anders dan is het zonde want die monitoren zijn voor weinig aan te komen, en mijn Normale is eergisteren kaduuk gegaan dus.
Bedankt

Verwijderd

ALs je 5 aansluitingen hebt, heb je ook geen fixed frequency.

3 voor RGB, 2 voor Hor/Vert.
Kan je dus op iedere willekeurige VGA kaart aansluiten, alleen is de kabel vrij prijzig....

• biobak
Kabel valt wel mee. Heb er eentje van 35 piek gekocht bij Memo in Utrecht.

Verwijderd

Waarschijnlijk kan ie zowel sync-on-green als separate sync, anders had je geen 5 connectors.

Dus inderdaad gewoon een kabel halen...

Je kunt ook even op de site van de fabrikant kijken of ie inderdaad geen fixed frequency is.
Pagina: 1