Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dell lattitude e6410 overnemen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
door vervanging van de laptops op ons bedrijf kan ik een Dell latitude e6410 krijgen voor privégebruik. Ik moet hem dan laten leegmaken en alles er opnieuw laten opzetten. Gebruik zou dan zijn voor mijn tienerdochter en vooral dienen voor huiswerk en typische tienerdingen, filmpjes kijken, YouTube e.d.
Kostprijs voor analyse, herinstallatie van bv Office 2016 (word, excel,powerpoint, one note en outlook), Norton antivirus, Windows 7pro komt rond de 450€
Is dit een goede zaak? Of is deze laptop niet meer geschikt en al ver voorbijgestreefd?
Ik ben een complete leek op gebied van computers.
Alle raad is welkom!
Alvast bedankt...

Alle reacties

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11 23:49
€450,- is voor deze vrij oude laptop stevig aan de prijs. Ik heb een paar jaar geleden voor een E6410ATG zo'n €150,- betaald op Marktplaats.

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-11 12:06
Eerlijk gezegd vind ik €450 nog veel volr een laptop model 2010. Ok wel inclusief software, maar toch. Hij zal misschien wel voldoen, als de accu wat nieuwer is.

PVO

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Ik vind het veel geld voor een afgeschreven laptop van notabene je eigen werkgever. Je geeft echter geen enkele specificatie op. Ik heb in 2009 een HP nc6210 overgenomen voor EUR 50,00. Na een paar jaar was de accu en ook de tweedehands extra accu op, maar permanent aan de adapter prima internetding. Dat zijn schappelijke bedragen.

Ik zie op internet een refurbished exemplaar bij een aanbieder voor EUR 250,00 met 12 maanden garantie(!). Specs:
- Intel i5-520M
- 4GB
- 250GB hdd
- Windows 7 Pro

Maar komop een laptop is tegenwoordig nog jaren goed voor de toepassingen die jij voorschrijft. Ik tik dit op een HP 650 met dual core Celeron, 6GB ram en hdd. Ik speel zelfs World of Warships op minimale instellingen.

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 27-03-2018 22:20 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En waar komen die licenties Windows en Office vandaan? Want jouw werkgever mag die niet aan jou verkopen tenzij het retail-versies zijn. Sowieso kan je Windows 7 al niet meer kopen dus ik heb twijfels bij de legaliteit van de software.

De laptop, indien aangeschaft vooor 2016, mag door je werkgever in 3 jaar fiscaal afgeschreven zijn. Dus een nieuwwaarde van 1200 mag met 400 per jaar worden afgeschreven. Geen idee hoe oud de laptop daadwerkelijk is maar het is grof geld wat ervoor gevraagd wordt.

[ Voor 36% gewijzigd door MAX3400 op 27-03-2018 22:08 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11 23:49
Tenzij hij nieuw ooit zonder besturingssysteem is besteld, zit er in die E6410's al een Windows 7 licentie (SLIC tabel) in het BIOS.

€450,- blijft veel te duur. Hetzelfde model is op Marktplaats nu voor minder dan de helft te vinden :D

[ Voor 28% gewijzigd door Josefien op 27-03-2018 22:12 ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Veel te duur. De laptops in ons bedrijf mogen we overnemen voor 200 euro na 4 jaar, ook laptops die bij aanschaf 1800 euro gekost hebben.

https://discord.com/invite/tweakers

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

MAX3400 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:06:
En waar komen die licenties Windows en Office vandaan? Want jouw werkgever mag die niet aan jou verkopen tenzij het retail-versies zijn.
Goede vraag. Misschien tegelijk met de laptop aangeschaft en dus retail of oem. Dan kan het prima.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:26

FreakNL

Well do ya punk?

Lekkere werkgever. Winst over de rug vd werknemer. Ding is allang afgeschreven. Bij mijn vorige baas kregen we de oude laptops (3 jaar oud) voor 50 euro mee. Wel gewiped...

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd , dat is veel te duur

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

FreakNL schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:36:
Lekkere werkgever. Winst over de rug vd werknemer. Ding is allang afgeschreven. Bij mijn vorige baas kregen we de oude laptops (3 jaar oud) voor 50 euro mee. Wel gewiped...
Ik vind het ook erg duur, maar mogelijk gaat het geld in de personeelspot?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb me blijkbaar wat fout uitgedrukt, ik kan die laptop gratis krijgen, maar dan moet ik alles er laten afhalen en om hem dan opnieuw te gebruiken alles zelf terug laten installeren.
De prijs die ik heb opgegeven is wat me in de winkel verteld is wat het me zou kosten om alles eraf te halen en dan die zaken erop te zetten.
Maar als ik zo de reacties zie kunnen we, denk ik, maar beter gewoon een nieuwe gaan kopen?

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:26

FreakNL

Well do ya punk?

Waarom doe je het niet zelf dan?

Verwijderd

450 euro alleen voor een herinstallatie en wat software erop zetten inclusief kosten van licentie's :X

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:50:
450 euro alleen voor een herinstallatie en wat software erop zetten inclusief kosten van licentie's :X
Windows 10 & Office 2016 retail is al 300, Norton 5 tientjes en 3 uur arbeid? Mwhoa...

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 18:02
MAX3400 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 07:35:
[...]

Windows 10 & Office 2016 retail is al 300, Norton 5 tientjes en 3 uur arbeid? Mwhoa...
300? Echt niet.
#ProductPrijsSubtotaal
1Microsoft Windows 10 Home (alle talen) 32/64bit, Retail€ 94,20€ 94,20
1Microsoft Office 2016 voor Thuisgebruik en Studenten (NL) download (code in doos)€ 95,-€ 95,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 189,20

Daarnaast kan je Office met korting krijgen via de school van je dochter (ze gaat het tenslotte voor school gebruiken), of vervangen door LibreOffice. Heb ik ook mijn schooltijd (2006-2015) mee overleefd.

Norton kost wellicht een paar tientjes, maar er is betere beveiligingssoftware gratis te vinden. Ik ben zelf wel aardig te spreken over wat Windows 10 zelf meelevert.

Maar die laptop zou ik niet doen, ongeacht het bedrag. De machine is ruim 7 jaar oud. Zit waarschijnlijk een trage mechanische harddisk in die elk moment kan falen. Sowieso wil je die vervangen door een nieuwe SSD, maar een laptop als deze is die investering niet meer waard.

Ik zou verder kijken en eventueel zakelijke laptops uit 2014-2016 op marktplaats zoeken. Die zijn er ook wel voor redelijke prijzen, soms al met SSD erbij zelfs.

Bijvoorbeeld:
https://www.marktplaats.n...00-gb-hdd-prima-accu.html
https://www.marktplaats.n...-4610m-128gb-ssd-8gb.html
https://www.marktplaats.n...-60ghz-4gb-128gb-ssd.html

2 van deze laptops hebben al een SSD, en eentje heeft zelfs al 8GB ram. Allemaal 4e of 5e generatie i5 of i7, allemaal rond de €300.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:35:
Hallo,
Ik heb me blijkbaar wat fout uitgedrukt, ik kan die laptop gratis krijgen, maar dan moet ik alles er laten afhalen en om hem dan opnieuw te gebruiken alles zelf terug laten installeren.
De prijs die ik heb opgegeven is wat me in de winkel verteld is wat het me zou kosten om alles eraf te halen en dan die zaken erop te zetten.
Maar als ik zo de reacties zie kunnen we, denk ik, maar beter gewoon een nieuwe gaan kopen?
Dan is het nog te duur. Licentie is al voor betaald en zit (vaak) ingebakken. Norton of dergelijks heb je niet nodig. De beveiliging van Microsoft is gratis en voldoet prima. Voor office kun je ook LibreOffice gebruiken, dat is gratis. en je kunt dan (indien nodig) het bestand opslaan als DocX (windows). al met al lijkt me €200,- dichter in de buurt voor betaalde W10/Office en nieuwe licenties.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 15:42
Het is ook relatief makkelijk een geldige office en windows licentie voor samen - pak hem beet - 60 euro te krijgen. Goed dat je het even hier na vroeg, want 450,- is ECHT belachelijk veel. Schandalig zelfs. Daar heb je een nieuwe laptop voor met veel betere eigenschappen. Dat mochten ze je echt wel adviseren.

Je kan ook goed een tweedehands kopen. Hier een zoekfilter voor een redelijke laptop op Tweakers Vraag & Aanbod

Nieuw zijn dit redelijke laptops vanuit Pricewatch

Je moet dan zelf wel Office aanschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt allemaal voor de reacties👍🏼👍🏼
We gaan bedanken voor deze gift en zullen dan wel uitkijken naar iets recenter!
Geluk voor ons, nitwits op gebied van computers😊dat er sites als deze bestaan!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:34:
Heel erg bedankt allemaal voor de reacties👍🏼👍🏼
Geluk voor ons, nitwits op gebied van computers😊dat er sites als deze bestaan!
Dat hoeft toch niet? Als je die laptop gratis kan krijgen kun je hem waarschijnlijk zelf wel herinstalleren met de bijkomende WIndows sleutel. Dan heb je Windows al geregeld.
Er zijn genoeg alternatieven genoemd qua office software in dit topic, dus ook op dat vlak hoef je geen geld kwijt te zijn. Ergo: je kunt gewoon 100% gratis blijven met die laptop als het een beetje meezit.
Ik zie de reden niet om dit dan te laten gaan en ergens anders geld aan uit te gaan geven als deze in de eerste plaatst voldoet?

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 09:33

SpamLame

niks

^^this, in het ergste geval lukt het je niet om windows & office te installeren.
Dan ben je alleen wat tijd kwijt, en kan je alsnog besluiten een nieuwe(re) laptop aan te schaffen.

Overigens ben ik van mening dat als een bedrijf zijn spullen weg doet, het bedrijf (of diens ICT afdeling) zelf moet zorgdragen dat het netjes gewiped afgeleverd wordt.
In mijn ogen is dit niet de verantwoordelijkheid van de afnemer (in dit geval werknemer).

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:03
Als de windows sticker er nog op zit, dan kan je daarmee windows opnieuw activeren.
Dan betaal je in elk geval geen licentie.

Maar zelfs gratis is dat ding geen goede deal meer. Batterij is waarschijnlijk zo dood als een pier, en als het voor gewoon beetje surfen of office werk is, neem een iPad of Chromebook.
Dan ben je ook met 200-300€ klaar.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-11 16:23

Metalfreak

Hoije woh!

Een Dell Latitude e6410 kan op zich voor eenvoudig werk nog best mee (mits er een SSD in zit), maar niet als je er nog 450 euro in moet steken. (sjezus, krijg je daar nee happy end bij dan? ). Gewoon Windows CD-tje erin, zal waarschijnlijk gewoon activeren met de code die door Dell is meegeleverd en gaan met die banaan. Office kun je waarschijnlijk via de school van je dochter goedkoop aanschaffen voor een tientje ongeveer via een dienst als surf, dus dat is het geld ook niet. Installatie is echt een kwestie van next, next finish.
MAX3400 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 07:35:
[...]

Hij heeft een tienerdochter, grote kans dat die via school zeer goedkope licenties aan kan schaffen ;)
Bijvoorbeeld via https://www.surfspot.nl/ of https://slim.nl

[ Voor 25% gewijzigd door Metalfreak op 28-03-2018 16:04 ]

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 16:21

BLACKfm

O_o

Ik denk dat je voor 450 euro wel wat beters kunt vinden dan een afgewerkt systeem van de zaak.

En als je er nog wat garantie op wilt hebben kun je voor 450 euro denk ik ook nog wel een nieuw systeem vinden. De i3 laptops zijn voor dat budget dun bezaaid, maar een celeron moet je in ieder geval niet willen (die trekken youtube nauwelijks). Dan heb je mogelijk geen office, maar daar zijn wel goedkopere plekken voor (ook legaal).

Maar je kunt het systeem voor niks krijgen, dan zou ik gewoon vragen of een tweaker (V&A deel) je systeem klaar wil maken voor 50 euro + licentiekosten en die trekt voor 3 tientjes een oem licentie van het internet en dito office pakket en je bent voor minder dan 150 euro klaar. 50 euro snel verdient voor de gemiddelde student.

En waarom windows 7 licentie? Die zit mogelijk al in het systeem, en als die toch aangekocht moet worden neem dan gelijk windows 10 (mogelijk te upgraden vanuit de windows 7 licentie) en dan heb je al een gratis antivirus in het systeem zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door BLACKfm op 28-03-2018 16:04 ]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Metalfreak schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:59:
Een Dell Latitude e6410 kan op zich voor eenvoudig werk nog best mee (mits er een SSD in zit), [...]
Uhm, zijn we zo ver van de werkelijkheid verwijderd hier dat een hdd meteen slecht is?

PcDealer in "Dell lattitude e6410 overnemen?"

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:09
Dit soort laptops nam ik van mijn werkgever over voor 150 euro, nadat ze afgeschreven waren (3 tot 3.5 jaar).

Deze hardware is al lang afgeschreven (dit model is ongeveer 5 jaar oud), dus hij staat voor 0 euro op de balans. Er dan nog 450 euro voor vragen is grandioos veel.

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
En als je helemaal voor een prikkie/gratis op de eerste rij wil zitten: installeer er Linux op. Als je tienerdochter alleen office minimaal gebruikt, kom je wellicht ook weg met Libre Office. En misschien vind je zelf na een bepaalde tijd Linux zelfs leuk worden.

Op onze oude Asus laptop (die ouder dan 10 jaar was, en inmiddels niet meer werkt a.g.v. defect scherm, maar dus wel met trage HDD en 2GB mem) heeft nog een tijd Linux gedraaid (nadat XP er af was gegooid) tot plezier van onze tienerzoon (die wel een paar jouder is als je dochter). Met Linux voelt dezelfde (oude) hardware vaak al heel wat vlotter aan dan Windows. Gewoon een DVD of USB stick maken met iets als Xubuntu (of welke distributie/smaak van Linux je leuk vindt).

Verwijderd

Op die oude modellen staat er vaak onder de accu nog een licentiecode voor W7, die worden nog geaccepteerd voor W10. Soms ook nog voor Office. Even met de media creation tool een bootable USB aanmaken, daar vanaf booten, code invoeren en klaar.

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

PcDealer schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:40:
[...]

Uhm, zijn we zo ver van de werkelijkheid verwijderd hier dat een hdd meteen slecht is?

PcDealer in "Dell lattitude e6410 overnemen?"
Sorry, het is inmiddels 2018, een PC of laptop met een normale HDD als opstartschijf voelt gewoon als een trage dinosaurus en dat bevordert natuurlijk niet het gebruik ervan.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Metalfreak schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 18:55:
[...]

Sorry, het is inmiddels 2018, een PC of laptop met een normale HDD als opstartschijf voelt gewoon als een trage dinosaurus en dat bevordert natuurlijk niet het gebruik ervan.
Prima dan verschillen wij van mening. Ik vind een laptop (met Windows 10 in mijn geval) en Office 365/2016 prima bruikbaar met hdd.

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

PcDealer schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 19:11:
[...]

Prima dan verschillen wij van mening. Ik vind een laptop (met Windows 10 in mijn geval) en Office 365/2016 prima bruikbaar met hdd.
Dat kan, maar bedenk wel dat dit een model is van minimaal 5 jaar oud, dus al niet de snelste meer, maar met een SSD hoeft 'ie niet meteen traag aan te voelen. Met een HDD wel. Uit ervaring kan ik zeggen dat dat niet meehelpt in de bereidheid om "even" de laptop erbij te pakken.

Ik ken overigens niemand meer in mijn omgeving (en dat zijn echt niet allemaal IT-minded mensen) die nog een PC of laptop zonder SSD als opstartschijf heeft of gebruikt.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[...]

7200Rpm is goed te doen, zeker voor huis, tuin en keukengebruik. Verder weten we de specs niet van de versie die aangeboden is. @Verwijderd waarom je dit geschenk weigert begrijp ik niet. De kosten die je opgegeven zijn kloppen niet.

• MAX3400

MAX3400

[...]

Blijf het kul vinden. De machine werkte ooit goed/vlekkeloos met een HDD. Maar ben blij dat je aanraadt om er een SSD in te zetten; zeker omdat de eerste 20 hits op Google verwijzen naar andere forums waar iedereen zegt dat Dell weigert support te leveren op het plaatsen van SSD's en/of AHCI slecht geimplementeerd heeft.

Mijn advies; stel minder vaak SSD's voor als magisch lapmiddel; dat zijn ze namelijk niet!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:35
MAX3400 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 19:16:
[...]

Blijf het kul vinden. De machine werkte ooit goed/vlekkeloos met een HDD. Maar ben blij dat je aanraadt om er een SSD in te zetten; zeker omdat de eerste 20 hits op Google verwijzen naar andere forums waar iedereen zegt dat Dell weigert support te leveren op het plaatsen van SSD's en/of AHCI slecht geimplementeerd heeft.

Mijn advies; stel minder vaak SSD's voor als magisch lapmiddel; dat zijn ze namelijk niet!
Dat zijn ze wel degelijk.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

[...]
Onze daily HP 650 is ook uit ongeveer 2013 en werkt in ons dagelijkse leven met de usecase van @Verwijderd snel genoeg. Nog sneller? Sleepmodus. Het maakt wel veel verschil of de originele 2 GB wordt gebruikt of de upgrade naar 6 GB.

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

PcDealer schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 19:55:
[...]

Onze daily HP 650 is ook uit ongeveer 2013 en werkt in ons dagelijkse leven met de usecase van @Verwijderd snel genoeg. Nog sneller? Sleepmodus. Het maakt wel veel verschil of de originele 2 GB wordt gebruikt of de upgrade naar 6 GB.
Grappig, ik werk ook dagelijks op een HP 650 G1, maar dan wel met SSD. Zonder SSD's waren er alleen maar klachten van gebruikers over de snelheid.

• MAX3400

MAX3400

Het is volledig off-topic maar met dit soort korte antwoorden zonder argumenten, gaat het dus nergens over. Je bent zeker ook iemand die nu als snelste SSD voor een game-PC van 1600 Euro een Samsung 960 EVO aanraadt?

• WouterL
MAX3400 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:31:
[...]

Het is volledig off-topic maar met dit soort korte antwoorden zonder argumenten, gaat het dus nergens over. Je bent zeker ook iemand die nu als snelste SSD voor een game-PC van 1600 Euro een Samsung 960 EVO aanraadt?
Gelukkig is deze aanname netjes voorzien van sollide argumenten. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt allemaal voor de reacties
Geluk voor ons, nitwits op gebied van computers dat er sites als deze bestaan!

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 07:48:
Het is jouw keuze. Als ik jouw schoenen stond, zou ik het apparaat graag gehad hebben. Kinderen worden groter, c.q. hebben dan altijd nog een laptop voor nood/erbij/of om naar school te nemen. Wat je er op zet is van secundair belang. Maar laptops en PCs hebben tot voor een paar jaar terug, altijd prima gewerkt zonder SSD. En als je meerdere kinderen hebt: er komt vast een moment dat meerdere tegelijk iets met de PC of laptop willen :-)

• WouterL
Ik zou het apparaten lekker afnemen en zelf de software regelen :) dit kan je honderden euros besparen. Afhankelijk van of je de randjes van de wet wilt afspeuren, hoeft het zelfs niks te kosten.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-11 14:44

Barrycade

Through the...

@Verwijderd Ik heb heb zo'n PC net op mijn werk ingeleverd. Prima apparaat, gebouwd als een tank (magnesium behuizing). Wel zwaar daardoor en de accu's gaan niet super lang mee. En werd traag door de vele updates die dat ding had gekregen. Was toe aan een verse install.

Met een goede accu had ik 'm zeker geaccepteerd. Zeker als ie gratis wordt meegegeven. Dat ze 'm leeg maken snap ik. Maar Windows 10 zal waarschijnlijk installeren met de W7 code en Office kan je goedkoop downloaden via de reeds genoemde websites voor software voor scholieren.

Maar ik denk gezien de gebrekkige kennis over het onderwerp dat je wellicht hier dus niet aan moet beginnen. Maar als je wel een laptop gaat aanschaffen, vraag een handig neefje / vriend mee. Want anders loop je zo met een (veels) te dure laptop met software pakket de winkel uit.

Verwijderd

Broer ik zweer je je gaat helemaal brakka koop deze nieuws: Acers Predator-laptop met gebogen scherm kost 9999 euro deze is lauw broer. helemaal tfoe. die floes heb ik 15x op mijn bank zitten. is maar 10 bark

Verwijderd

Je gaat je broek hier aan scheuren maat !

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
De gift op zichzelf als deze gratis is is nog hartstikke goed. Als jullie zelfbenoemde nitwits zijn, kan een computerwinkel ook wel degelijk uitkomst bieden... maar niet de afzetters waar jullie nu zijn geweest :P Maar je kan echt wel voor een mooie prijs zo'n ding ingesteld krijgen.
Pagina: 1