Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• maximvdv
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 11-04-2018
Beste mensen,

Na wat zoeken op de tweedehandsmarkt voor een racestuur ( aangezien ik geen fortuin wil uitgeven omdat ik ook nog maar pas race games ben beginnen spelen) kwam ik uit bij 2 best interessante stuurtjes. Namelijk de Logitech Momo Force en de Logitech Driving Force Pro. De positieve aspecten van de Logitech Momo vind ik dat hij er zeer goed uitziet en dat het stuurtje bekend is dat het lang meegaat. Het negatieve aspect vond ik dan weer dat er stond dat de pedalen snel moesten gekalibreerd worden en ook snel ontregeld waren. Het positieve aspect van de Driving Force Pro was dan weer dat het nog duurzamer is dan de MOMO had ik gelezen.
Wat is volgens jullie de beste keuze en waarom?

Alvast bedankt :)

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 15-04 21:46
Koop alsjeblieft niet de Momo, ik heb beide gehad. De Momo heeft maar een "draaicirkel" van 180 graden, daar kun je echt niet goed bochten mee nemen in een simulator. De driving force GT/pro is wellicht duurder maar dan koop je tenminste iets waar je wat aan hebt.

• maximvdv
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 11-04-2018
quote:
Kraanmachinist schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:02:
Koop alsjeblieft niet de Momo, ik heb beide gehad. De Momo heeft maar een "draaicirkel" van 180 graden, daar kun je echt niet goed bochten mee nemen in een simulator. De driving force GT/pro is wellicht duurder maar dan koop je tenminste iets waar je wat aan hebt.
Heb de Driving Force PRO gekocht. Heel tevreden mee! Bedankt voor de goede raad

maximvdv wijzigde deze reactie 29-03-2018 21:05 (6%)

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True