Hallo,
Ik ben bezig met mijn eerste build en heb alles in elkaar gestoken maar de pc wilt niet opstarten. De fans draaien altijd voor x aantal seconden en dan valt de pc terug uit ik krijg ook geen beeld of error code of beeps.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Als moederbord heb ik een msi z170a m9 ack
Als processor heb ik een intel i5 7400
Als grafische kaart heb ik een msi gtx 1060
Ik heb ook een ssd van Samsung en een harde schijf, 8GB RAM en een voeding van corsair van 750 watt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik weet dat mijn moederbord standaard werkt met i5 6th gen maar er is een bios update van msi om deze ook te laten werken met een 7th gen. Ik heb mijn moederbord geflashed met een FAT32 USB maar het probleem blijft
Alle hulp is welkom alvast bedankt
Ik ben bezig met mijn eerste build en heb alles in elkaar gestoken maar de pc wilt niet opstarten. De fans draaien altijd voor x aantal seconden en dan valt de pc terug uit ik krijg ook geen beeld of error code of beeps.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Als moederbord heb ik een msi z170a m9 ack
Als processor heb ik een intel i5 7400
Als grafische kaart heb ik een msi gtx 1060
Ik heb ook een ssd van Samsung en een harde schijf, 8GB RAM en een voeding van corsair van 750 watt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik weet dat mijn moederbord standaard werkt met i5 6th gen maar er is een bios update van msi om deze ook te laten werken met een 7th gen. Ik heb mijn moederbord geflashed met een FAT32 USB maar het probleem blijft
Alle hulp is welkom alvast bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2018 22:49 ]