A Way Out - start niet op via Origin

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickAlan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-09 22:38
Mijn vraag:
Ik heb het spel A Way Out gekocht en geïnstalleerd via Origin. Vervolgens gebeurt onderstaand:
Ik klik op Spelen => Cloudgegevens synchroniseren 100% => 3 seconden laadscherm => Origin gaat weer naar hoofdscherm.

Het spel start dus niet eens op.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Ik heb Origin opnieuw geïnstalleerd (vervolgens PC herstart)
- Ik heb de game opnieuw geïnstalleerd (vervolgens PC herstart)
- Ik heb de laatste Geforce drivers geinstalleerd (391.35)

Weet iemand een oplossing?

Beste antwoord (via NickAlan op 29-03-2018 14:19)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:09

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Perongeluk misschien een Skype sessie open staan? Ik had een paar weken geleden hetzelfde issue met een Origin game. Dit bleek veroorzaakt te worden door een Skype sessie die op de voorgrond bleef staan. Deze geminimaliseerd en het issue was verholpen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Spel starten als Administrator?
Origin starten als Administrator?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasGrob
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-04-2021
Wylana schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:37:
Dat zou natuurlijk niet de oplossing moeten zijn. Maar het proberen waard als er niks anders is. Heb je repareren al geprobeerd?
Ga naar Mijn gamebibliotheek in Origin. Klik met de rechtermuisknop op de tegel van de game. Kies Repareren. Het controleren van de bestanden kan tot een uur in beslag nemen, afhankelijk van de hardware van je computer.

En anders? Kan je computer dit spel wel aan?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:09

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Perongeluk misschien een Skype sessie open staan? Ik had een paar weken geleden hetzelfde issue met een Origin game. Dit bleek veroorzaakt te worden door een Skype sessie die op de voorgrond bleef staan. Deze geminimaliseerd en het issue was verholpen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
TomasGrob schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:45:
[...]

Dat zou natuurlijk niet de oplossing moeten zijn. Maar het proberen waard als er niks anders is. Heb je repareren al geprobeerd?
Ga naar Mijn gamebibliotheek in Origin. Klik met de rechtermuisknop op de tegel van de game. Kies Repareren. Het controleren van de bestanden kan tot een uur in beslag nemen, afhankelijk van de hardware van je computer.

Je moet eens weten hoevaak dit het probleem al heeft verholpen bij installaties van games en software.
Vaak zijn er bepaalde bestanden nodig die geregistreerd/geinstalleerd moeten worden waarvoor Administrator rechten nodig zijn. Hiermee los je dat op.

Ander voorbeeld is bijvoorbeeld Discord. Als je Discord gewoon start en daarna een game als Administrator, dan werkt Discord niet meer. Vreemd idd maar opgelost door beide als Administrator uit te voeren.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickAlan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-09 22:38
Wylana schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:37:
Dit heb ik ook geprobeerd. Was niet de oplossing.
TomasGrob schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:45:
[...]

Mijn computer kan dit spel makkelijk aan. (i5 6600, 16GB RAM, GTX 1060 6GB, 1TB SSD)
_Dune_ schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:48:
Ik had Discord open staan, deze afgesloten en toen opnieuw Origin gestart. Dit bleek uiteindelijk de oplossing. Erg apart dat dit voor zo'n probleem zorgt!

Bedankt allen voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 10:24
NickAlan schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:18:
[...]

Dit heb ik ook geprobeerd. Was niet de oplossing.

[...]

Mijn computer kan dit spel makkelijk aan. (i5 6600, 16GB RAM, GTX 1060 6GB, 1TB SSD)

[...]

Ik had Discord open staan, deze afgesloten en toen opnieuw Origin gestart. Dit bleek uiteindelijk de oplossing. Erg apart dat dit voor zo'n probleem zorgt!

Bedankt allen voor de reacties!
Ik speel het spel wel gewoon terwijl ik op Discord aan het praten ben. Probeer anders eens Hardwareversnelling in de Discord opties uit te vinken?
Pagina: 1