aAarGhh
Verwijderd
Ik heb zelf een G400 Dualhead 32mb... Dus dezelfde beeldkwaliteit. Toen ik hem vergeleek met een GForce merkte ik wel op dat de kleuren een stukkie beter zijn, en je desktop is een stuk scherper in hogere resoluties. En environmental bump mapping is cool alleen wordt bijna niet ondersteund 
Maar het is natuurlijk wel weer langzamer als een gforce... Aan jou de keus, paar beeldjes per seconde meer of een betere (niet dat het echt zo veel scheelt, maar je kunt het echt wel zien) beeldkwaliteit...
Maar het is natuurlijk wel weer langzamer als een gforce... Aan jou de keus, paar beeldjes per seconde meer of een betere (niet dat het echt zo veel scheelt, maar je kunt het echt wel zien) beeldkwaliteit...
dual head lijkt me errug cool. Ik zit te wachten op m'n 2e videokaartje voor m'n 2e monitor..kan niet wachten
tering! matrox g400, das mooi spul!
prachtige kleuren, en nog best snel, en embm is insane cool! duallhead is ook nog een dik voordeel. jammer dat ik fsaa wil, anders had ik het direct geweten!
prachtige kleuren, en nog best snel, en embm is insane cool! duallhead is ook nog een dik voordeel. jammer dat ik fsaa wil, anders had ik het direct geweten!
Heb zelf de Marvel versie. Snel, goede refresh voor mijn 19" en Dualhead is zeer cool.
Voor EMBM en Dualhead ondersteuning is deze page wel makkelijk:
http://www.matrox.com/mga/3d_gaming/enhanced.htm
Voor EMBM en Dualhead ondersteuning is deze page wel makkelijk:
http://www.matrox.com/mga/3d_gaming/enhanced.htm
Verwijderd
G400max ondersteunt ook FSAA, maar hij heeft niet genoeg horsepower voor FSAA. G400 had deze functie al in september 1999 met powerdesk 5.30/5.41. maar ja 3dfz en nVidia moeten er zonodig weer een hype van maken...
Ik heb hem sinds gisteren en hij bevalt me prima!! Een relax kaartje en een heel scherp beeld!!!
Verwijderd
jaja, dat zei ik toch.
Al mijn vrienden stappen over
Stelling: Onder de 600 piek vind je geen ander merk met diezelfde kwaliteit, forget it!
Al mijn vrienden stappen over
Stelling: Onder de 600 piek vind je geen ander merk met diezelfde kwaliteit, forget it!
[crosspost]
Is er verschil tussen een G400 en een Millenium G400 ?
[/crosspost]
Is er verschil tussen een G400 en een Millenium G400 ?
[/crosspost]
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Pagina: 1