Matrox millenium G400 MAX

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Topicstarter
Iemand ervaringen met deze kaart? hoe is de beeldkwaliteit ten opzichte van TNT of Geforce?

aAarGhh

Verwijderd

Ik heb zelf een G400 Dualhead 32mb... Dus dezelfde beeldkwaliteit. Toen ik hem vergeleek met een GForce merkte ik wel op dat de kleuren een stukkie beter zijn, en je desktop is een stuk scherper in hogere resoluties. En environmental bump mapping is cool alleen wordt bijna niet ondersteund :(
Maar het is natuurlijk wel weer langzamer als een gforce... Aan jou de keus, paar beeldjes per seconde meer of een betere (niet dat het echt zo veel scheelt, maar je kunt het echt wel zien) beeldkwaliteit...

• RdB_IA
  • Niet online

RdB_IA

42

dual head lijkt me errug cool. Ik zit te wachten op m'n 2e videokaartje voor m'n 2e monitor..kan niet wachten :)

• Banshax
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06 14:03
tering! matrox g400, das mooi spul!
prachtige kleuren, en nog best snel, en embm is insane cool! duallhead is ook nog een dik voordeel. jammer dat ik fsaa wil, anders had ik het direct geweten!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Heb zelf de Marvel versie. Snel, goede refresh voor mijn 19" en Dualhead is zeer cool.

Voor EMBM en Dualhead ondersteuning is deze page wel makkelijk:

http://www.matrox.com/mga/3d_gaming/enhanced.htm

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Verwijderd

G400max ondersteunt ook FSAA, maar hij heeft niet genoeg horsepower voor FSAA. G400 had deze functie al in september 1999 met powerdesk 5.30/5.41. maar ja 3dfz en nVidia moeten er zonodig weer een hype van maken...

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:48
Ik heb hem sinds gisteren en hij bevalt me prima!! Een relax kaartje en een heel scherp beeld!!!

Verwijderd

jaja, dat zei ik toch.

Al mijn vrienden stappen over >:)

Stelling: Onder de 600 piek vind je geen ander merk met diezelfde kwaliteit, forget it!

• Majestic
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

[crosspost]
Is er verschil tussen een G400 en een Millenium G400 ?
[/crosspost]

:)

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Pagina: 1