Sinds gister nadat mijn laptop een halfuur uit was geweest, wou ik weer verder met netflix kijken. En kwam er achter dat mijn geluid over de speakers het niet meer deed. na opnieuw opstarten had ik 5 secondes heel ligt geluid en dat viel toen ook weg. Mijn vraag is of dit een software probleem is, die ik zelf kan oplossen. Of dat ik toch terug moet naar de winkel.
Ik heb de HP Pavilion 15-bc235nd met deze audiospecificaties:
Apparaat 1: Intel(R) Display Audio
Status: Ingeschakeld
stuurprogramma: IntcDAud.sys
versie: 10.23.0.567
Apparaat 2: Realtek High Defenition Audio
status: Ingeschakeld
stuurprogramma: RTKVHD64.sys
versie: 6.0.1.8117
Ik heb via hp en windowsupdater alle mogelijke updates uitgevoerd, mijn pc met Ccleaner opgeruimd en een virusscan er overheen gehaald. Niks werkt. Tevens heb ik wel normaal geluid als ik een koptelefoon inplug. Maar door het meerdere malen bij opstarten licht geluid produceren. Weet ik niet 100% zeker of het een hardware probleem is.
Bij voorbaat dank,
Jesse
Ik heb de HP Pavilion 15-bc235nd met deze audiospecificaties:
Apparaat 1: Intel(R) Display Audio
Status: Ingeschakeld
stuurprogramma: IntcDAud.sys
versie: 10.23.0.567
Apparaat 2: Realtek High Defenition Audio
status: Ingeschakeld
stuurprogramma: RTKVHD64.sys
versie: 6.0.1.8117
Ik heb via hp en windowsupdater alle mogelijke updates uitgevoerd, mijn pc met Ccleaner opgeruimd en een virusscan er overheen gehaald. Niks werkt. Tevens heb ik wel normaal geluid als ik een koptelefoon inplug. Maar door het meerdere malen bij opstarten licht geluid produceren. Weet ik niet 100% zeker of het een hardware probleem is.
Bij voorbaat dank,
Jesse