Afgelopen week heb ik mijn computer opnieuw geinstalleerd, en daarna Skyrim LE. Voorts een backup van Mod Organizer met alle mods, flink getest en vervolgens een nieuwe game opgestart.
Skyrim staat via Steam op mijn G-schijf geinstalleerd, Mod Organizer ook. Ik gebruik LOOT voor de loadorder.
Gisterenavond heb ik een paar uur gespeeld, geen problemen. Daarna heb ik de computer uitgezet, en vanmiddag wilde ik even verdergaan, en vervolgens krijg ik bij het starten van m'n game allerlei "inconsistente meldingen" die gaan over versies van mods en zaken terwijl ik helemaal die versies niet gebruik:
Mijn modlist:
http://pastebin.com/mtj8Em0W
(in teruglopende loadorder)
Ik gebruik ook een ENB
De errors (in deze volgorde)

De laatste error blijft zich herhalen.
Het rare is dat ik sinds gisteren (savegame maken en stoppen met spelen) en vandaag helemaal niks gedaan heb met de PC. Het enige is dat ik met Cobian Backup een backup heb gemaakt van mijn G-schijf (waarop nu alleen Skyrim en MO staan). Dat deed ik gisteren na het afsluiten van Skyrim.
Verder is het nogal vreemd dat ik de meldingen helemaal niet thuis kan brengen:
- ik gebruik DynDOLOD 2.35, niet <2.3
- SKSE is correct geinstalleerd (alle files + data\scripts in game directory)
- ik gebruik Frostfall 3.4, niet <2.6...
- ik heb wearable lanterns in het spel, alleen weet ik zo niet direct waar die vandaan komen. In ieder geval niet van de mod "wearable lanterns" (nexus-ID 17416). Maar die melding zal ook wel niet kloppen qua versie, net als die hierboven
Nogmaals, tot en met het afsluiten van Skyrim gisteren had ik helemaal geen problemen.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- MO laat geen enkele foutmelding zien
- LOOT opnieuw uitgevoerd (loadorder blijft hetzelfde en t maakt ook geen verschil)
- re-install SKSE, maakt niets uit
- Save Cleaner 2.06 gebruikt om de savegame te checken: geen enkele fout
- nieuwe game gestart: probleem blijft
- coc whiterun: probleem blijft
Het zit niet in de savegame, want anders zou een nieuwe game wel moeten werken. Het zit niet in de loadorder, want die werkte gewoon tot gisteren.
Iemand enig idee waar dit vandaan zou moeten komen?
Skyrim staat via Steam op mijn G-schijf geinstalleerd, Mod Organizer ook. Ik gebruik LOOT voor de loadorder.
Gisterenavond heb ik een paar uur gespeeld, geen problemen. Daarna heb ik de computer uitgezet, en vanmiddag wilde ik even verdergaan, en vervolgens krijg ik bij het starten van m'n game allerlei "inconsistente meldingen" die gaan over versies van mods en zaken terwijl ik helemaal die versies niet gebruik:
Mijn modlist:
http://pastebin.com/mtj8Em0W
(in teruglopende loadorder)
Ik gebruik ook een ENB
De errors (in deze volgorde)

De laatste error blijft zich herhalen.
Het rare is dat ik sinds gisteren (savegame maken en stoppen met spelen) en vandaag helemaal niks gedaan heb met de PC. Het enige is dat ik met Cobian Backup een backup heb gemaakt van mijn G-schijf (waarop nu alleen Skyrim en MO staan). Dat deed ik gisteren na het afsluiten van Skyrim.
Verder is het nogal vreemd dat ik de meldingen helemaal niet thuis kan brengen:
- ik gebruik DynDOLOD 2.35, niet <2.3
- SKSE is correct geinstalleerd (alle files + data\scripts in game directory)
- ik gebruik Frostfall 3.4, niet <2.6...
- ik heb wearable lanterns in het spel, alleen weet ik zo niet direct waar die vandaan komen. In ieder geval niet van de mod "wearable lanterns" (nexus-ID 17416). Maar die melding zal ook wel niet kloppen qua versie, net als die hierboven
Nogmaals, tot en met het afsluiten van Skyrim gisteren had ik helemaal geen problemen.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- MO laat geen enkele foutmelding zien
- LOOT opnieuw uitgevoerd (loadorder blijft hetzelfde en t maakt ook geen verschil)
- re-install SKSE, maakt niets uit
- Save Cleaner 2.06 gebruikt om de savegame te checken: geen enkele fout
- nieuwe game gestart: probleem blijft
- coc whiterun: probleem blijft
Het zit niet in de savegame, want anders zou een nieuwe game wel moeten werken. Het zit niet in de loadorder, want die werkte gewoon tot gisteren.
Iemand enig idee waar dit vandaan zou moeten komen?