Vergelijking opslaan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:18
Suggestie die voor ik zover heb kunnen vinden nog niet is gedaan om de vergelijking op te kunnen slaan.

Het komt vaak voor dat ik naar bijvoorbeeld verschillende telefoons zit te kijken, maar een dag later even wat HDD's wil vergelijken. Ik moet dan nu mijn huidige vergelijking weghalen en daarna weer los toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 19:59
Hier op inhakend want wilde iets soortgelijks voorstellen, maar ik zit meer aan catagorieen te denken voor vergelijkingen. Soortgelijk als met de 'wil ik hebben' lijsten.

Ik wil namelijk graag vaak meerdere verschillende soorten producten vergelijken. TV's onderling, monitoren onderling, telefoons, etc. Nu heb ik alles in 1 grote lijst en wordt het erg onoverzichtelijk met allerlei functies en eigenschappen die voor slechts enkele van de producten gelden.

Herordenen zou ook fijn zijn, mocht er namelijk een nieuw product uitkomen van een bepaalde soort en ik vink 'vergelijk' aan komt deze achteraan. Heb ik de andere producten uit dezelfde catagorie als eerste toegevoegd staan die helemaal vooraan en is de enige oplossing deze verwijderen en opnieuw toevoegen zodat deze ook achteraan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Zie [Feature] Vergelijkingen opslaan (zoals wensenlijstje)

edit: ping naar @0stone0 om ook even op deze feature request te stemmen.

[ Voor 32% gewijzigd door StephanVierkant op 05-02-2019 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 19:59
Ah top, die had ik gemist..